Ab Posted February 5, 2013 Report Posted February 5, 2013 Zojuist gelezen op je Jeepclub facebook pagina........ Zondag 3 maart zal door Jeep Club Nederland weer een tour in Limburg gehouden worden. Begin en eindpunt zijn Herber Restaurant oud-Holset.De route zal voor elke Jeep te rijden zijn, en zal voor ruim 60% bestaan uit onverharde paden. Natuurlijk wordt de dag afgesloten met een heerlijk 3-gangen diner.Voor meer info en inschrijving zie www.jeepclub.nl Quote
wimvan hezik Posted February 6, 2013 Report Posted February 6, 2013 Met garantie voor de sneeuw ?? Want dat ziet er top uit. Quote
boris Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 De OJOC heeft dan ook een rit .... , weer lekker op elkaar afgestemd... 1 Quote
F.M Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 De OJOC heeft dan ook een rit .... , weer lekker op elkaar afgestemd... ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken. behalve rond de feest dagen. dat is een ander verhaal. en dat dagritje van de ojoc was al langer bekend. dan van de jcn Quote
de jeeper Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken. behalve rond de feest dagen. dat is een ander verhaal. en dat dagritje van de ojoc was al langer bekend. dan van de jcn met welke doe jij mee f m Quote
F.M Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 met welke doe jij mee f m geen van beide. want ik heb wondroos op mijn linker onderbeen. en dat geneest tergend langzaam. Quote
wimvan hezik Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 F.M een pot brandnetel thee per dag drinken. Quote
Ab Posted February 7, 2013 Author Report Posted February 7, 2013 ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken......... En waarom zou dat moeten? Omdat dan al de andere "Not Original Jeep Owners" ook mee kunnen? ......en dat dagritje van de ojoc was al langer bekend. dan van de jcn En dus, hebben ze recht op deze datum? Lijkt me dat de doelgroep en beleid van beide clubs te ver uit elkaar liggen....... Je hebt nu dus wel keuze! Quote
JeePee Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken. behalve rond de feest dagen. In september is er nog zo'n dubbele agenda. JCN gaat dan naar Frankrijk, OJOC heeft nog geen plaats bekend gemaakt voor het buitenland evenement. Mischien een ideetje om er Quote
Utah Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 En waarom zou dat moeten? Omdat dan al de andere "Not Original Jeep Owners" ook mee kunnen? En dus, hebben ze recht op deze datum? Lijkt me dat de doelgroep en beleid van beide clubs te ver uit elkaar liggen....... Je hebt nu dus wel keuze! Wat is het verschil dan in beleid van beide clubs?? Zijn er geen Jeepers die lid zijn van beide clubs dan?? Mensen die het juist lekker vinden om alleen te touren maar nu idd een keuze moeten maken terwijl ze misschien wel beide touren hadden willen rijden. Quote
Ab Posted February 7, 2013 Author Report Posted February 7, 2013 Juist. Keuze, of pech......... Quote
theo-cj7 Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 In september is er nog zo'n dubbele agenda. JCN gaat dan naar Frankrijk, OJOC heeft nog geen plaats bekend gemaakt voor het buitenland evenement. Mischien een ideetje om er Quote
de jeeper Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 en in geschreven voor de limburg toer Quote
boris Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 (edited) Ben ik lid van beide clubs , en wil ook zo veel mogelijk rijden , heb wel begrepen dat er een bepaalde samenwerking tussen JCN en OJOC gaat komen... Ik heb dit ooit wel eens geprobeerd toen in nog in het bestuur van de OJOC zat , in de tijd van Ruud , een paar keer is me het toen gelukt... Edited February 8, 2013 by boris Quote
EJG Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Misschien dat we meegaan. Eventueel zaterdag er naar toe , hotelletje , lekker eten. Hebben anderen hier ook zin in ? Maken we er gelijk een weekend van. Quote
JeePee Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Had jij de post van de Ojoc gisteren al binnen Volgens mij sta ik daar niet op de mailinglist....maar heb ik iets gemist? Quote
Funky Brown Posted February 9, 2013 Report Posted February 9, 2013 Misschien dat we meegaan.Eventueel zaterdag er naar toe , hotelletje , lekker eten. Hebben anderen hier ook zin in ? Maken we er gelijk een weekend van. Heb een aanvraag gedaan bij Oud Holset voor 1 nacht ( volgens de site minimaal 2 nachten), dus dat is even afwachten. Lijkt ons wel leuk om ook al de zaterdag daar of in Belgie/Duitsland te rijden. Quote
Royco Posted February 13, 2013 Report Posted February 13, 2013 (edited) @EJG: Gezellig Wij hebben zojuist ingeschreven voor deze rit bij de Jeepclub en za/zo gereserveerd bij het hotel Oud-Holset, hopen dat ze nog plek hebben. Gezellig. Grt Roy en Miriam Edited February 13, 2013 by Royco Quote
dasousa Posted February 14, 2013 Report Posted February 14, 2013 wil geen reclame maken, maar op 1km van holset ligt landal hoog vaals, en weet zeker dat ze plek zat hebben, als ik vrij heb rij ik ook mee :-) thuiswedstijdje !! Quote
Royco Posted February 14, 2013 Report Posted February 14, 2013 (edited) Kamertje is gereserveerd in het Oud-Holset, dan hoeven we niet zo vroeg op pad als we zondag pas van huis zouden gaan, lekkerrrrrrrr....... Hoop op een lekker haardvuurtje om bij na te tafelen. Edited February 14, 2013 by Royco Quote
jeeppiet Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Gereserveerd bij holset, op naar weer een gezellige dag! Quote
Funky Brown Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Onze reservering is ook binnen - we hebben er zin in! Quote
charlie Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Alleen eten kan ook? Stuur even een mailtje naar voorzitter@jeepclub.nl dan komt alles in orde Quote
jeeppiet Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 zijn er misschien mensen die ook voor zaterdag en zondag geboekt hebben in het hotel? Quote
Recommended Posts