igorn Posted January 28, 2013 Report Posted January 28, 2013 Beste mensen, Ik heb sinds vanochtend het volgende probleem. Als ik aan het rijden ben hoor ik af en toe op (zo lijkt het) willekeurige momenten een alarm / waarschuwings achtig signaal in de cockpit. Soort piepend signaal is het..alleen..ik zie geen lampjes op dashboard branden, en ook zegt de boardcomputer niks vreemds. De auto is een paar honderd km's over zijn km aantal voor een beurt, maar dat is niet dat geluidje, dat geluidje bij het opstarten doet het gewoon goed. Heeft iemand een idee ? Quote
igorn Posted January 28, 2013 Author Report Posted January 28, 2013 ..trouwens..misschien is het signaal van lpg installatie? Op het displaytje van de lpg zie ik niks vreemds ik zal eens bij de fabrikant op de site zoeken. Quote
fransdemers Posted January 28, 2013 Report Posted January 28, 2013 Is het misschien het contact van de clockspring van je airbag in het stuur ? Die doet ook 'tieng' als het contact onderbroken wordt... vooral als je aan het stuur draait... dan brand heel 'eventjes' het airbag lampje voor een paar seconden... Quote
igorn Posted January 29, 2013 Author Report Posted January 29, 2013 hehe.ik ben er achter wat het was/is ! ik durf het bijna niet te zeggen...ik schaam me een beetje zelfs, maar het was een piepje van de flitsmeister app op mijn smartphone die ik recent heb geinstalleerd. Een waarschuwing dat er een flitskast / traject controle aankomt hehe. sorry, het was nog erg vroeg gisteren hehe!!..en ik durfde mijn soepel rijdende jeep te verdenken van mogelijke mankementen...bah! 1 Quote
fransdemers Posted January 30, 2013 Report Posted January 30, 2013 Ok, wat gaan we daar nu van denken... Quote
Recommended Posts