JeepForumNL Posted November 2, 2012 Report Posted November 2, 2012 Vragen of over het account? Stuur aub even een PM! Op dit moment is de e-mail afgesloten vanwege de enorme hoeveelheid spammailtjes en andere meldingen, 50-100 per dag. Klantenservice Jeepforum.nl Quote
ours alpin Posted November 3, 2012 Report Posted November 3, 2012 Als je ons, trouwe bijdragers aan je forum, iets mee wilt delen kan dat gewoon op ons forum Quote
mcx Posted November 5, 2012 Report Posted November 5, 2012 Dat zal ik doen! De vraag is meer bedoeld voor de supporting- en lifetime members of members die dit willen worden. Quote
YabbaWJ Posted January 20, 2021 Report Posted January 20, 2021 Is er iets mis met de site? ik kan maar niet inloggen, en krijg geen mail voor wachtwoordreset aan... Quote
Ab Posted January 21, 2021 Report Posted January 21, 2021 On 1/20/2021 at 6:29 PM, YabbaWJ said: Is er iets mis met de site? ik kan maar niet inloggen, en krijg geen mail voor wachtwoordreset aan... Je bent nu ingelogd, anders kan je deze vraag niet plaatsen..... Doe me anders even een pb. Quote
Recommended Posts