F.M Posted March 4, 2011 Report Posted March 4, 2011 als je toe bent aan nieuwe banden. dan loont het zich ook om eens in het buitenland te kijken. want daar zijn de banden meestal ook nog goedkoper dan hier in ons kikkerlandje. bijvoorbeeld: ik heb in Frankrijk 4xFedima Sirocco's maat 285x75x16 besteld voor 622,- incl btw en verzendkosten totaal. die banden kosten hier 185,- incl btw per stuk. en voor de verzendkosten komt ernog 65,- pallet kosten bovenop. dus je kunt al uit rekenen wat het scheelt. maar ik heb wat gegoogeld en wat buitenlandse 4x4 magazine's besteld voor goedkope adresjes. en hier heb je alvast een paar links. waar je kunt kijken en de prijzen vergelijken Mijn link tyres direct.uk Mijn link camskill.uk Mijn link potin auto.fr Mijn link paddock spares.uk Mijn link devon 4x4.uk Quote
F.M Posted March 4, 2011 Author Report Posted March 4, 2011 (edited) en hier nog een paar links john craddock ltd.uk working tyres. de pneu-4x4.fr west coast 4x4.uk uptotheaxles.uk mailorder 4x4r.uk recip pneus.es 28x4.uk kitcar binnenkort voeg ik er nog een paar links aan toe. als er weer een paar 4x4 tijdschriften binnen komen. maar weet je zelf ook nog een paar goekope buitenlandse adresjes plaats ze dan ff hier neer Edited March 6, 2011 by F.M Quote
@lbert Posted May 10, 2011 Report Posted May 10, 2011 nog een site met leuke prijzen en goede service Topbanden .com heb vorige week 4 BFG's AT besteld, maandag geleverd vanuit Frankrijk. 245/75/R16 130 euro p/st geen verzendkosten! Top! wel inde gaten houden ,prijzen kunnen per week wijzigen. Gr. @lbert Quote
hermancj5 Posted May 18, 2013 Report Posted May 18, 2013 Was een beetje aan het zoeken en kwam Fairtyre tegen. Volgens mij redelijke prijzen en ook goede recensies. Met name BF 33*10.5*15 voor Quote
fransdemers Posted May 21, 2013 Report Posted May 21, 2013 En hoeveel betaal je er dan later nog bij om ze te monteren en uitbalanceren op de velg ? Of kun je dit zelf ? Quote
Recommended Posts