Peter Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 Hoi, Vandaag toch maar besloten om een nieuwe softtop aan te schaffen, de laatste winter is de genadeklap geweest. Maar nou twijfel ik tussen een replace a top van Besttop of een van Pavement ends. De tops van Pavement ends zijn beduidend goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze tops?. Tevens twijfel ik of ik hem in nederland moet kopen of in Amerika,dat geeft een nog groter prijsverschil. Echter komen hier nog bezorgkosten bij,dus wat is wijsheid?. Groetjes Peter Quote
Peter Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Nog een extra waarschijnlijk domme vraag op bovenstaand topic. Waneer ik bij 4wd.com een bestelling wil plaatsen blijf ik steken bij het invoeren van een telefoon nummer. Ze blijven vragen om een valid phone number . Komt dit omdat ik alleen een mobiel nummer heb of doe ik gewoon iets verkeerd. Quote
Pullie Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 de manier van ami. nummers is iets anders als in nederland. in USA hebben ze +1 als landcode en dan 3 cijfers voor de staat (of deel van een staat) zoals 916 voor noord cali. en dan 3 cijfers voor de betreffende stadsdeel en dan nog 4 cijfers voor de aansluiting. anders kun je altijd even een mailtje naar 4wd sturen met dat als vraag. of misschien heeft iemand anders er ervaring mee Quote
Kameel Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Stuur ze een mail, da's sneller dan dat iemand moet gaan zoeken. Over die softtop: geen idee. Pavement Ends, is die hier wel te krijgen? Bestop is goed en wat duur, maar dat was je al bekend. Die maken ook de OEM softtop. Dus qua verschil tast ik in het duister. Je zou op Amerikaanse fora (jeepforum.com/jeepsunlimited.com etc etc) waarschijnlijk wel meer info over Pavement Ends tegenkomen. Quote
MudMiep Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Originally posted by Peter@Mar 25 2005, 10:43 Waneer ik bij 4wd.com een bestelling wil plaatsen blijf ik steken bij het invoeren van een telefoon nummer. Ze blijven vragen om een valid phone number . Komt dit omdat ik alleen een mobiel nummer heb of doe ik gewoon iets verkeerd. <div align="right">← Geef bij je adresgegevens bij State aan "Other" dan krijg je vanzelf meerdere karakters bij het invoeren van de zipcode en veranderd het telefoonnummerveld in één aaneengesloten veld waar je het nummer invoert als +316**********. (maar emailen kan natuurlijk ook) Quote
Peter Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Yes gelukt, Je had gelijk ik had weer eens niet goed gekeken. Nou maar kijken of het echt zoveel scheelt. Pavement ends Replacement top 269 dollar tegen 395€ excl bij Ofroadcentre utrecht. Maar krijg nog mailtje over de verdere kosten. Quote
Kameel Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 395 vind ik al een hele mooie prijs. Ook al is het een replacement. Maar een ruime 200 euro is wel erg weinig ja...lijkt me niet moeilijk. Mocht je daar bestellen: je krijgt nog een e-mail van 4WD, met daarin de vrachtkosten. Straks in NL moet je nog een rekening verwachten voor invoer + btw. (...en doe een zonnedans! ) Quote
Peter Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Ja maar bij die 395€ komt nog btw. En dat zonnedansje heb ik net gedaan terwijl ik onder de jeep alle smeernippels naliep. Quote
87wrangler Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Kun jij lopen onder je Jeep dan?? ( sorry...off topic ) Quote
Kameel Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Ik ben trouwens nog van mening dat Bestop beter zou moeten passen. Geef me ongelijk! (voor die prijzen, graag) Quote
Peter Posted April 5, 2005 Author Report Posted April 5, 2005 Oke vandaag werd de nieuwe softtop bezorgd welke ik besteld had bij 4wd. Snel gemonteerd en het jeepke ziet er weer patent uit.Kosten Pavement ends replacement top 270 € inclusief vervoer en invoerrechten,4wd heeft er weer een klant bij. Nou alleen het vrouwtje nog zien te overtuigen dat het geld wat ik bespaard heb toch maar beter aan de Jeep besteed kan worden . Vanavond de catalogus maar eens doorbladeren. Quote
dezperado Posted April 6, 2005 Report Posted April 6, 2005 ja heb je goed gedaan ik koop er alles en heb alleen positiefs te melden wat je koopt in usd heb je thuis all in in euris give or take a few euris Bij kleine bestellingen kost vervoer ongeveer usd 50 maar als je wat meer besteld zoals extra kruisjes ( ad usd 10,00) verdien je dat al gauw terug. Quote
Utah Posted April 6, 2005 Report Posted April 6, 2005 Slecht slecht slecht. Dat 4WD. Ze moeten het opheffen. Kost elke keer als ik op die site weer geld. Quote
Peter Posted April 6, 2005 Author Report Posted April 6, 2005 Yep gaat inderdaad nog veel geld kosten. Heb nog snel n paar fotootjes van t topje gemaaktgemaakt. http://home.wanadoo.nl/famantonissen Quote
Bumper Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Alleen de schade aan de caravan Maar het toppie ziet er goed uit hoor! Quote
Peter Posted April 8, 2005 Author Report Posted April 8, 2005 Fuck vergeten, Jeepie had gelukkig niks Quote
Recommended Posts