jeepleny Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 Hallo,Vannacht is onze Jeep Wagoneer gestolen.Stond bij ons op de oprit geparkeerd. Wij slapen zelfs aan die zijde (met de raam open) en hebben desondanks helemaal niets gehoord.Kunnen jullie rondkijken, ogen en oren openhouden en als er opeens een Jeep Wagoneer ergens te koop wordt aangeboden, ons even erop attenderen?Ik zal een foto bijsluiten.Alvast iedereen bedankt die mee wil helpen.Groeten, Johan en Leny Quote
EJG Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 Balen dus. Kun je voor de volledigheid meer informatie geven ? Kenteken (je weet maar nooit) en eventueel vin nummer. Ook andere kenmerken van de auto, benzine, gas, nieuwe banden enz. Quote
jeepleny Posted June 7, 2010 Author Report Posted June 7, 2010 Auto rijdt zowel op benzine als op gas. Chassisnummer = 1JCNJ15N0DT022600 Woody-uitvoering, wit Geblindeerde ramen Kentekens is: 55-ZJ-LF Quote
RobV8 Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 waardeloos zeg ! Wij houden onze ogen en oren open. gr Rob Quote
ariev8 Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 Zal ook rondkijken. Knap waardeloos. Is misschien al de grens over. Quote
Th.Meijer Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 zal hier ook opletten ps ben je verzekerd tegen diefstal Quote
Chris Posted June 7, 2010 Report Posted June 7, 2010 Ook hier houden we een oogje in het zeil, maar het is echt waardeloos Quote
Mars & Mo Posted June 8, 2010 Report Posted June 8, 2010 In Den Haag kijken we ook rond ...................... Gr Mars Quote
jeepleny Posted June 8, 2010 Author Report Posted June 8, 2010 Fijn dat iedereen bereid is zijn/haar ogen en oren open te houden en ik hoop maar dat het uiteindelijk resultaat oplevert . Onze auto had een oldtimerverzekering en helaas valt diefstal niet onder . Quote
michel1972 Posted June 8, 2010 Report Posted June 8, 2010 Auto rijdt zowel op benzine als op gas.Chassisnummer = 1JCNJ15N0DT022600 Woody-uitvoering, wit Geblindeerde ramen Kentekens is: 55-ZJ-LF Nog bepaalde andere kenmerken waardoor hij kan opvallen? Bijvoorbeeld ergens schade , deuk of kras of iets anders wat kenmerkend is voor jouw wagen. Quote
beagle Posted June 8, 2010 Report Posted June 8, 2010 Blijft balen zulke dingen:wacko: misschien ook even op andere 4x4 fora melding doen,wellicht dat daar iemand iets weet of ziet? Houden hier ook de ogen open voor je:( Quote
jeepleny Posted June 9, 2010 Author Report Posted June 9, 2010 Hallo, Nog even alle details op een rij: Jeep Wagoneer, Woody-uitvoering (wit) Kenteken (voor de zekerheid): 55-ZJ-LF Automaat Benzine+Gas Chassisnummer: 1JCNJ15N0DT022600 Lak van linker dakrand laat los, nu rood/bruine plekken te zien. Wielkastschermen achter iets donkerder van kleur. Achterramen getint. Op moment van diefstal is er geen achterbank aanwezig. Tevens zitten de achterdeur bekledingspanelen niet in de auto. Nogmaals alvast bedankt. Quote
Backflip Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 In den helder zag ik vandaag zo iets staan zonder kenteken platen. morgen rij ik er langs waar moet ik opletten . gr Hans Quote
Bleek Posted June 9, 2010 Report Posted June 9, 2010 In den helder zag ik vandaag zo iets staan zonder kenteken platen. morgen rij ik er langs waar moet ik opletten . gr Hans Kan hier beter niet gelijk aktie op worden genomen ? Als er gewacht word tot morgen is hij misschien vertrokken. Quote
jeepleny Posted June 10, 2010 Author Report Posted June 10, 2010 Hallo Backflip Sorry, maar gisterenavond niet op jeepforum geweest. Ik zal onze telefoonnummers hier vermelden, kan men altijd bellen. Johan = 0621108948 Leny = 0621923139 Nog een extra kenmerk (schoot ons te binnen) door de getinte ramen zit een streep (vouw van de folie) en er zit een trekhaak achterop. Nou maar duimen. Quote
jeepleny Posted June 14, 2010 Author Report Posted June 14, 2010 Helaas is er nog geen nieuws over onze Jeep Wagoneer. Quote
Recommended Posts