jannes Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Ik heb een willys camionnete gekocht. Dit staat op het kenteken vermeld. Wie kan mij vertellen welk type dit heet bv cj3 of cj5. Ik wil graag een aantal onderdelen bestellen voor deze, maar als ik het type niet heb dan word het lastig. Quote
Michel Opdam Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Ik heb een willys camionnete gekocht.Dit staat op het kenteken vermeld. Wie kan mij vertellen welk type dit heet bv cj3 of cj5. Ik wil graag een aantal onderdelen bestellen voor deze, maar als ik het type niet heb dan word het lastig. Ik denk CJ5, heb je een foto'tje? Quote
jannes Posted May 14, 2010 Author Report Posted May 14, 2010 (edited) bij deze foto's Edited May 14, 2010 by jannes Quote
Ab Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Nekaf M38A1 Maar niet helemaal orgineel meer...... Kan natuurlijk ook nog een Willy's M38A1 zijn. 12V of 24V? Welk motorblok? Nog type plaatjes op het dashboard? Voet startknop? Snorkel "cut out" rechts in de motorkap? Nato stekker rechtsvoor in de body? Quote
JeePee Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Dit plaatje maakt al duidelijk dat het om een M38A1 gaat. De advertentie waar de foto vandaan komt vermeld verder dat er een Iveco dieselmotor in is gemonteerd. Quote
6wheeler Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 bij b&s en bij bram van buren weten ze het een en ander van deze jeep is vroeger van hans d geweest en heeft er lang gewerkt bij b&s is toen naar brabant verhuist suc6 met dit oude besje Quote
Ab Posted May 15, 2010 Report Posted May 15, 2010 Dit plaatje maakt al duidelijk dat het om een M38A1 gaat.[ATTACH]7437[/ATTACH] De advertentie waar de foto vandaan komt vermeld verder dat er een Iveco dieselmotor in is gemonteerd. Jup..... Een M38A1, gezien het bouwjaar niet meer gemaakt bij de NEderlandse KAiser Fabrieken, maar bij van Kemper en Twist. Nog type plaatjes aanwezig? Quote
jannes Posted May 15, 2010 Author Report Posted May 15, 2010 (edited) typeplaatjes staan erop Het gaat hier dan om een CJ5 uit 1960. De diesel die erin ligt is een fiat iveco moter. wil ook geen andere originele moter erin hebben die kunnen slecht tegen water. Ben er mee naar furtenau geweest en dat ging super. Maar na het lange stil staan lekken alle rubbers aan de assen. Weinig roest en voor de rest weinig nieuws. Ik ben wel op zoek naar een paar originele stoelen voor mijn senioren auto, wie kan er mij aan helpen. en een bankje voor mijn kinderen. jannes Edited May 15, 2010 by jannes Quote
Recommended Posts