Kameel Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 Is er iemand bekend met Denso bougies? (als alternatief voor de Bosch) Ze maken goeie sensoren etc. , maar de bougies ken ik niet. Quote
René Posted February 12, 2005 Report Posted February 12, 2005 Zitten er origineel geen Champion bougies in je Jeep? Ik hou het liefst van origineel. Ik heb in mijn vorige auto eens juist Bosch gekocht ipv de originele NGK, maar dat beviel me ook niet. Vandaar dat ik het liefst gewoon origineel wil. Waarom wil jij veranderen? René Quote
Pullie Posted February 12, 2005 Report Posted February 12, 2005 wij hebben een tijdje Denso bougies in onze chevrolet bus gehad maar dat was geen pretje, er viel niet goed mee te rijden, in mijn Jeep heb ik gewoon de champion bougies zitten en die doen het prima. Quote
Kameel Posted February 12, 2005 Author Report Posted February 12, 2005 Waarom veranderen? Champion is natuurlijk een prima merk, maar ik rij ook niet meer op Goodyears en m'n olie is ook niet meer het originele merk etc etc.. Soms gaan de ontwikkelingen door en worden dingen verbeterd. Ook zo met bougies, hoewel ik van Pullie begrijp dat zijn ervaring niet zo best was. tnx voor de input. Quote
Recommended Posts