Ab Posted April 11, 2009 Report Posted April 11, 2009 Heb nog een CC liggen, niet kompleet, bediening mist. Gratis af te halen. Quote
Wagoneer only Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 hmm. al weg? Waar op te halen ? indien dichtbij dan ben ik je man... als het op een wago '82 past greetz Joost / Wagoneer Only Quote
boris Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 De regelunit is het zelfde als op een wagoneer , de vaccum pot en pulsgever passen niet. hmm. al weg?Waar op te halen ? indien dichtbij dan ben ik je man... als het op een wago '82 past greetz Joost / Wagoneer Only Quote
Wagoneer only Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 Tsja, ik wil hem voor de zomer klaar hebben kwaa cruise control, maar wat er mis is ???????? kortom alle onderdelen die ik kan vinden om mee te testen.... welkom ! M'n wago rijdt goedgekeurd en al, eindelijk dit weekeinde weer kilometervreten durven doen. greetz Joost hmm dus niet alles is "compatible", waar komen deze parts uit dan? Quote
Recommended Posts