Guest Ed4wd01 Posted December 27, 2003 Report Posted December 27, 2003 Geachte Mede Forum-idioten, Ben vanmiddag op het terrein te Westervoort geweest en het ziet er vrij zwaar/heftig uit....al zal dat nog de nodige keren veranderen onder druk van het weer en de klei afgraving die er nu plaats heeft. Zal daar morgen, als het weer het toelaat, even wat foto's maken zodat een ieder een indruk kan krijgen, en zal proberen omdat bij te houden tot het evenement, woon tenslotte toch maar op 5 minuten rijden ervan daan dus het is geen moeite (bedankt voor jullie medeleven) Maar wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat je vast een kruisje in je(nieuwe van de kerstman gekregen) agenda moet zetten. Greetz Edwin En denk er aan eerst 10-01-2004 te Tiel Quote
Kameel Posted December 28, 2003 Report Posted December 28, 2003 En denk er aan eerst 10-01-2004 te Tiel Push it Maarruh, medeleven?? Maak een proefrit en kom vast te zitten, maak daar een foto van en je hebt het. Quote
Guest Ed4wd01 Posted December 28, 2003 Report Posted December 28, 2003 nee dat is geen medeleven maar leedvermaak of heb ik niet goed opgelet met de nederlandse les op school???????? Edwin Quote
Kameel Posted December 28, 2003 Report Posted December 28, 2003 Of je toont je medeleven en gun mij m'n leedvermaak? Maar ik ben benieuwd naar de feuteus Quote
Utah Posted December 31, 2003 Report Posted December 31, 2003 Waar in Westervoort is het eigenlijk? Ennuh waar blijven de foto's? Quote
Guest Ed4wd01 Posted December 31, 2003 Report Posted December 31, 2003 heb even een digi probleem met de camera maar dat komt van het weekend wel weer in orde, biets gewoon even een camera Maar om precies te zijn ligt de locatie op de grote kruising aan de kant van Duiven, zeg maar, het terrein is vrij groot en loopt van de Rijksweg/Hamersestraat tot aan de spoorbaan Duiven->Arnhem. Voor een ieder die niet in deze schitterende omgeving woont, afslag 32 vanaf de A12 dan richting Westervoort, langs de Mac Donalds, tweede stoplicht rechtdoor, bij de Texaco rechts en dan de pijlen volgen. Greetz Edwin Quote
Kameel Posted January 1, 2004 Report Posted January 1, 2004 25ste is nog steeds vrij in m'n agenda.... Quote
Utah Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 25ste is nog steeds vrij in m'n agenda.... Dan wordt het snel tijd dat je bezet bent die dag. Dan zien we je wel in Westervoort Quote
Guest Ed4wd01 Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 Als nu iedereen gewoon de electrische agenda van deze site gebruikt dan zie je toch op tijd welk evenement erkomt, de evenementen van de Jeepclub, De recreatieve, 4X4 Veluwe en Jeebee heb ik voor jullie allemaal al ingevuld dus check iedere maand deze elec. Agenda met je eigen zou ik zo zeggen Greetz Edwin Quote
darkwolf Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 helaas...nee,wacht ff...gelukkig gaan mijn vriendin en ik begin februarie onze nieuwe woning betrekken (shit wat zeg ik dat netjes.. ). dit houdt in dat ik er in ieder geval niet bij ben,alle tijd gaat op aan inpakken,meubels kopen,dat soort dingen... maybe next time.. mijn laatste evenement was rhederlaag........2002!!! hoogste tijd voor wat modder onder mijn banden dus... veel plezier... Quote
Guest Ed4wd01 Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 En dat klaagt over mensen die wel en waar met een patrol maar ze gaan wel de moddr op zoeken....... Greetz Edwin Succes met je nieuwe woning....met 4X4 terrein???????? Quote
darkwolf Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 Originally posted by Ed4wd01@Jan 2 2004, 22:37 En dat klaagt over mensen die wel en waar met een patrol maar ze gaan wel de moddr op zoeken....... Greetz Edwin Succes met je nieuwe woning....met 4X4 terrein???????? verdachte is schuldig!!!! lol... helaas,de tuin is groot maar niet zo groot.... gelukkig heb ik mijn radiografische jeeppie nog... heb al een trial uitgezet...met een doorwading (die goudvissen gaan bij mij toch die vijver uit!!! Quote
Guest Ed4wd01 Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 Neem een nieuwe naam "De Cock met c o c k " Edwin Quote
Guest Ed4wd01 Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Ok daar gaan we weer wie komt er?????? Ik in ieder geval, is tenslotte nog geen vijf minuten rijden eerst lekker uitslapn en rustig wakker worden dus. Bij deze is de topic Tiel dus afgesloten he!!! Greetz Edwin Quote
Mav Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Laat eerst maar eens wat fotootjes zien Quote
Bert "Lollyteam" Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Ik zal er zijn Edwin, Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe tereinen. Quote
Utah Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Keb me gister aan gemeld bij JCN voor deze dag. Quote
Bumper Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Hee Edwin, Waarom is deze dag van de kalender afgevallen? Of heb ik misschien mijn lenzen verkeerdom ingedaan? Groetjes, De Bump. Quote
Kameel Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 L= links? Maar goed...maakt niet meer uit misschien, de meeste weten het al. Wij zijn er iig...als deelnemers? Weet niet, nog geen foto gezien. Quote
Mav Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 /me is ook aanwezig........ mét Starslet als deelnemer Quote
DutchPowerCow Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 Originally posted by Ed4wd01@Dec 31 2003, 11:36 Voor een ieder die niet in deze schitterende omgeving woont, afslag 32 vanaf de A12 dan richting Westervoort, langs de Mac Donalds, tweede stoplicht rechtdoor, bij de Texaco rechts en dan de pijlen volgen. Greetz Edwin Waarom roept Edwin gelijk vraagtekens bij mij op als het gaat om de combinatie Mc D En afslag???????? edit---------- Waarschijnlijk zullen de Mc D gangers van afgelopen zaterdag wel weten wat ik bedoel Quote
Mav Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 Tsja sta ik dalijk weer Jeeps te zoeken in Zaltbommel.......... Quote
Utah Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 Als je het bordje "wilkommen in Oberhausen" ziet ben je duidelijk te ver. Quote
Kameel Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 Originally posted by Utah@Jan 12 2004, 08:15 Als je het bordje "wilkommen in Oberhausen" ziet ben je duidelijk te ver. En dan de weg vragen in Duitsland...immer gerade aus? Quote
XJos88 Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 Originally posted by Kameel+Jan 12 2004, 15:42 --> <!--QuoteBegin-Utah@Jan 12 2004, 08:15 Als je het bordje "wilkommen in Oberhausen" ziet ben je duidelijk te ver. En dan de weg vragen in Duitsland...immer gerade aus? Probeer "Wo is die bahnhof?" eens.. Voor de Koot & Bie fans.. Quote
Recommended Posts