Michel_Jeep Posted November 20, 2004 Report Posted November 20, 2004 Hoi forummers, Wie kan mij zeggen of de radiator van mijn YJ 4.0 te vervangen is door bv een radiator uit een XJ (mijn huidige is erg slecht) Als dit mogelijk is word het eenvoudiger een voordelige gebruikte te vinden. gr. Michel Quote
Kameel Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Kennelijk niemand die het weet? (ik niet iig ) ...maar voor de hand liggend: waarom geen radiateur uit een YJ? Die past zeker en je kan misschien ook nog wat slangen e.d. met de goeie afmetingen overnemen. Quote
Utah Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Haal de radiateur van Kameel er maar uit. Die van een TJ schijnen ook te passen. Quote
Tribalman Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Klopt Utah.......alleen moet je de bevestigingspunten van de windtunnel aan passen......tenminste bij een 4.2 let daar dus op. Greetz T Quote
ludo Posted January 3, 2005 Report Posted January 3, 2005 radiator uit xj past niet in yj yj is hoog en smal xj is laag en breed Quote
Recommended Posts