darkwolf Posted October 15, 2008 Report Posted October 15, 2008 Onlangs ben ik als afsluiter van een weekend offroad in Bilstain langs het wolvenopvang Benelux gegaan. Dit zit slecht 1 km. verder dan het ons bekende terrein en was voor mij als liefhebber van deze dieren natuurlijk een must. Persoonlijk vind ik het een absolute aanrader mocht je ooit eens in de buurt zijn. Enkele foto's van ons bezoek; Meer info kun je vinden op hun website; http://www.wolf-center.eu Je kunt je voorstellen dat het niet meevalt om deze grote groep hongerlappen van eten te voorzien, zeker niet als je bedenkt dat Peter en zijn vrouw afhankelijk zijn van donaties. Je voelt hem al aankomen....ik heb hier jullie hulp voor nodig. Ik zou graag een leuke som geld bij elkaar verzamelen en hun dit aanbieden. Zeker met de winter op komst zou dit zeer gewaardeerd worden !! Wil jij een bedrag doneren stuur me dan even een mailtje; hardjeeper@hotmail.com Quote
Recommended Posts