erjee Posted November 9, 2004 Report Posted November 9, 2004 Wie heeft er ervaring met het spuiten van (zachte) kunststof. De klep van de middenconsole waar ik het in een eerdere topic over had wil ik voorzien van een nieuwe verflaag. Met welke verf doe je dat? Waar moet je op letten? Bedankt alvast Erjee Quote
Shark Posted November 9, 2004 Report Posted November 9, 2004 Hoi, Ik heb diverse kunstof delen van m'n CJ gespoten met vinyl spray o.a. het dashboard, console en rollbarcover. Gaat hier erg goed mee. Wel zorgen dat de ondergrond heel goed ontvet is en echt in hele dunne laagjes aanbrengen, dan moet 't goed gaan. Vinyl spray vind je bij de betere verfwinkel, ik heb 't merk Motip gebruikt, kon in wit, zwart en grijs besteld worden. groet, Huub Quote
erjee Posted November 9, 2004 Author Report Posted November 9, 2004 Houdt deze verf dan ook op de enigszins flexibele kunstof (skai-achtige) bekleding van de console-klep? Gaat dat niet barsten? Quote
Shark Posted November 9, 2004 Report Posted November 9, 2004 Hoi, Het houdt zelfs op mijn rollbar cover, da's (kunst) leer met foam eronder. Blijft dus flexibel. Volgens het spuitbusje kun je er zelfs leren stoelen mee spuiten. Huub Quote
Ogdak Posted November 9, 2004 Report Posted November 9, 2004 Heb 'm maar even verplaatst, vind de vraag vrij algemeen. Quote
erjee Posted November 15, 2004 Author Report Posted November 15, 2004 Middenconsole is gespoten, met Motip vinylspray (zwart). Ging perfect. Heb de boel eerst opgeschuurd en schoongemaakt met aceton. Inderdaad, in dunne laagjes opbrengen (5 a 6). Weer als nieuw allemaal Bedankt voor de tip! Quote
Recommended Posts