Utah Posted November 20, 2004 Report Posted November 20, 2004 Gefeliciteerd Dez met je lier-fruitschaal Quote
dezperado Posted November 20, 2004 Report Posted November 20, 2004 Originally posted by Utah@Nov 20 2004, 20:07 Gefeliciteerd Dez met je lier-fruitschaal <div align="right">← fruitschaal ???? snap em niet jajaja hij zit erop nou nog kijken of ie ook trekt morgen al die bomen plat daar op de Lansardseweg Quote
Kameel Posted November 20, 2004 Author Report Posted November 20, 2004 Zijn veel bomen hoor....maar succes gewenst. Je snapt fruitmand niet? Hmm...waar ben je geweest dan? Quote
dezperado Posted November 20, 2004 Report Posted November 20, 2004 Ik was in de bananenbar hahahahaha Quote
Mav Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Oeeeeeewhaaaaaa moggûh! Zie jullie straks.... Quote
blauwiskud Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 heheh..zoooo..autootje is weer clean( van buiten dan heh)..en ondanks de kou een heerlijk dagje.. en kan niet wachten op de fotoos zelf geen fotoos genomen Quote
dezperado Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 ja heb hem ook weer schoon en net thuis, was een leuke dag Heb deze keer weinig fotos M had het toestel volgende keer beter. Het speelterrein achter was moeilijk te voet te bereiken ( Voor dames zonder lieslaarzen) En Bas kreeg toch voorelkaar dat ik lier moest gebruiken en ben er heel gelukkig mee. Helemaal top Banaan. Quote
Eelco Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Ja, was een geslaagde dag, erg leukt terrein. auto is weer redelijk schoon. voor zover ik nu kon zien was de onderkant niet zo heel vies, door de plassen waarschijnlijk. morgen weer verder met schoonmaken. ook zal ik morgen wat foto's emailen vor op het forum Quote
dezperado Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Ik heb maar een paar fotos hier zijn ze klikkerdeklik hele aparte kinderopvang trouwens waren niet genoeg scheerlijnen. Maar Mila stond goed vast. Quote
Jaimy Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 ooh, lekker morgen schoonmaken!! Quote
Bumper Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Originally posted by SS J10@Nov 21 2004, 18:33 heheh..zoooo..autootje is weer clean( van buiten dan heh)..en ondanks de kou een heerlijk dagje.. en kan niet wachten op de fotoos zelf geen fotoos genomen <div align="right">← Fotokus volgen zo spoedig mogelijk ... eerst fff sjekkuh en censureren En idd SS YJ10 het was ondanks de kou weer een geslaagd modderdagje Quote
Sjikita Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Zo weer thuis, ff wat patatekes gegeten en toen nog ff met de tuinslang aan de slag. Het uiterlijk is weer schoon, de onderkant kon ik niet meer zien Nu ff een lekker warm badje en dan naar bed. De fotokus kiek ik mogge wel efkes Alvast bedankt voor het gezellige dagje mensen.. Groeten Bas & Brigitte Ook weer dank aan iedereen van MILA voor de kinderopvang. Quote
dezperado Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Bas heb je OOK mooi gemaakt truste Quote
Sjikita Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 JAJAAJA Ik ben van alle markten thuis Quote
MudMiep Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Ik heb al een klein beetje gespiekt naar "de fotokus" en dur zitten leuke bij hoor. Quote
Ogdak Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Was weer zeer geslaagd zo te zien, jammer dat ik er niet bij was. Volgende keer beter. Quote
Mav Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 't was weer erg gezellig, al kriebelt het wel enorm zo zonder Jeepie hoor..... Maar heb dankzij Banana toch nog even in een (volgens hem "echte") Jeep mogen CJ'en Quote
Kameel Posted November 21, 2004 Author Report Posted November 21, 2004 Pics staan er...enjoy. Was een leuke dag en best nog wat zon gehad. Bedankt voor de gezelligheid iedereen. Quote
droopy Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 Hallo Weer te gek gisteren wat een modder foto,s zijn weer mooi geworden mijn dank dames Zo nu ga ik maar eens schoon maken Bah Quote
BULL Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 Ja het was weer geslaagd met hier en daar toch ook nog zon. De jeep was lekker vies maar in Elst was de wasstraat na mijn bezoek veel viezer. Allemaal weer hartelijk bedankt voor de gezellige dag en tot horens of ziens. Ook namens mijn vrouw hartelijk bedankt voor de gezelligheid. BULL Quote
Recommended Posts