wrangler 92 Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 Hallo Jeepers, Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) . Greetings ad Wrangler 92 Quote
dezperado Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 net te laat mn Touran is vanmorgen opgehaalt door een autoschadebedrijf uit Rotterdam met ambulance.want mocht niet hier gerepareerd worden. Vervangende auto wordt nu gebracht door 2 autos en 2 man waarvan de vervangende auto hier gelaten wordt. Rare jongens die Rotterdammers.Mag wat kosten. Quote
janjeep Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 Hallo Jeepers,Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) . Greetings ad Wrangler 92 Bij Pilkington staat er nog een bok isolatieglas voor me klaar. Durf het bijna niet te vragen.......................:lol: Quote
wrangler 92 Posted April 10, 2008 Author Report Posted April 10, 2008 Sorry Jan,......als het in stukjes mag dan zal het wel lukken...... Quote
Recommended Posts