Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Jeepers,

Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) .

Greetings ad Wrangler 92 :yes:

Posted

net te laat mn Touran is vanmorgen opgehaalt door een autoschadebedrijf uit Rotterdam met ambulance.want mocht niet hier gerepareerd worden. Vervangende auto wordt nu gebracht door 2 autos en 2 man waarvan de vervangende auto hier gelaten wordt.

Rare jongens die Rotterdammers.Mag wat kosten.:yes:

Posted
Hallo Jeepers,

Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) .

Greetings ad Wrangler 92 :yes:

Bij Pilkington staat er nog een bok isolatieglas voor me klaar.

Durf het bijna niet te vragen.......................:D:lol: