de moorer Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Weet er iemand of dit gaat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Weet er iemand of dit gaat ? Ja dat gaat , is bij MJ ook gebeurd , ik heb eventueel alle onderdelen op voorraad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beest Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 nodig, vooras aandrijfassen tussenbak pook tussenbak en euh..vast nog wat vergeten.. leuke klus wel opletten op juiste R&P van vooras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 nodig,vooras aandrijfassen tussenbak pook tussenbak en euh..vast nog wat vergeten.. leuke klus wel opletten op juiste R&P van vooras Ik heb denk ik alleen de aandrijfas voor achter niet liggen (die zal wel ingekort moeten worden). De voorassen die ik heb liggen zijn 3.55 , ik heb ook nog een diesel staan met 4.11 In mijn comache zit standaard 3.07 Eigenlijk wil ik daar ook nog eens 4.11 in monteren , ik heb er nl 33-ers onder liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramstein Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Ik heb denk ik alleen de aandrijfas voor achter niet liggen (die zal wel ingekort moeten worden).De voorassen die ik heb liggen zijn 3.55 , ik heb ook nog een diesel staan met 4.11 In mijn comache zit standaard 3.07 Eigenlijk wil ik daar ook nog eens 4.11 in monteren , ik heb er nl 33-ers onder liggen. heb ik nog wel liggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de moorer Posted March 4, 2008 Author Report Share Posted March 4, 2008 is dit een moeilijke klus en wat zou dit kosten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beest Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 leesvoer klikkie is wel een howto voor een GC.. maar heb je een idee van het werk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 leesvoer klikkieis wel een howto voor een GC.. maar heb je een idee van het werk Ik kan wel een totaal netto prijsje maken als je wilt. Maar zo even de stuks prijzen : voorste aandrijfas CV 100,-- achterste aandrijfas ? (zal op lengte gemaakt moeten worden) tussenbak 200,-- bediendeel + stangetjes voor tussenbak 25,-- vooras compleet (3.55 R+P) (zonder remmerij) 200,-- Misschien nog een middenconsole waar dan ook de handel van de 4X4 inpast De vraag is natuurlijk wel wat voor R+P verhouding in de achteras zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brabant4x4 Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 je hebt pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts