Spring naar bijdragen

Wil niet starten


MCJeep
 Share

Recommended Posts

Ik heb wel vonk gemeten op drie van de 6 bougies en heb ook al benz. in de luchtuitlaat gegooit, krijg ook een hele sterke benz lucht na het starten dus benz en vonk heeft ie maar starten ho maar

Code`s uitgelezen.. 12-21-55

Het begon allemaal met springen in z`n toeren van 400 naar 1500 maar sloeg niet af. Toen wilde die helemaal niet meer starten. Verdeler, kabels, bougies vervangen en nu wil die nog niet starten. Ik rij normaal ook op gas en dacht een defect in de schakelaar uit te kunnen sluiten door benz. in luchtuitlaat te gooien maar dan start die nog niet. Ik krijg wel het idee dat ie `m wil pakken door het geluid wat ie maakt. En nu houd mijn kennis op wat dit betrefd dus enig idee is van harte welkom.

p.s. ik haal wel elke dag de pluspool van m`n accu vanwege stroomlek mischien dat dat er wat mee te maken hebben:wacko::wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vonken en ook benzine..... misschien verzopen?

Poosje laten staan met de bougies eruit, gelijk even controleren of ze allemaal vonken. Starten met gaspedaal op de bodem is volgens mijn instructie boekje (XJ'97) de manier om een verzopen motor te starten. (wel op benzine)

Zou wel eerst beginnen met volle accu en stroomlek opzoeken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vonken en ook benzine..... misschien verzopen?

Poosje laten staan met de bougies eruit, gelijk even controleren of ze allemaal vonken. Starten met gaspedaal op de bodem is volgens mijn instructie boekje (XJ'97) de manier om een verzopen motor te starten. (wel op benzine)

Zou wel eerst beginnen met volle accu en stroomlek opzoeken. :D

Accu is steeds vol als ik het ga proberen om te starten dus daar ligt het niet aan. Ik ga straks proberen te starten nadat ik de bougies eruit heb gehaald en gechekt heb, met het gaspedaal op de bodem wie weet is dat de truuk.:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote/Wie kan me helpen aan een schema waarop staat welke positie de bougiekabel op de verdeler bij welke bougie hoort. Ik ben nl bang dat ik bij het vervangen gisteren 2 bougiekabels heb omgedraaid :B:blush:maar weet nu niet welke... Iemand???????:D/unquote

Zo zie je maar wat een kratje bier kan aanrichten:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote/Wie kan me helpen aan een schema waarop staat welke positie de bougiekabel op de verdeler bij welke bougie hoort. Ik ben nl bang dat ik bij het vervangen gisteren 2 bougiekabels heb omgedraaid :B:blush:maar weet nu niet welke... Iemand???????:D/unquote

Zo zie je maar wat een kratje bier kan aanrichten:whistle:

Yep ......Ik zal de volgende keer eerst de auto doen en daarna bier drinken:P:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...