Spring naar bijdragen

onderdelen


theskyflyer
 Share

Recommended Posts

Brabant 4x4 in Veldhoven !!!!!!!! Hebben veel goed tweedehands en zijn zeker niet duur. Nieuwe onderdelen hebben ze meestal de volgende dag in huis. Succes!

Idem bij ons , maar kijkt U maar

Ik heb er reeds 40 gedemonteerd liggen en gesorteerd in rekken.

De meeste nieuwe onderdelen (slijtage onderdelen) uit voorraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verplaast, is geen techniek

goedkoopste is in de USA.....

hoezo usa :unsure:beest denk dat je toch wel goedkoper in nederland kunt kopen als het om tweedehand spul gaat kwa nieuw dan moet je wel wat meer gaan bestellen dan een of twee dingetjes want je blijft toch nog steeds een deel aan vervoer en inklaringkosten betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de VS vanaf € 6,- :) (Crown)

Maar bij de dealer weer het dubbele van jouw prijzen Boris.

Gewoon lekker shoppen waar je je prettig bij voelt. Voor die paar euro meer maak ik ook graag een praatje met een bakje koffie erbij, dat gebeurd niet vaak via een internet winkel.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de VS vanaf € 6,- :) (Crown)

Maar bij de dealer weer het dubbele van jouw prijzen Boris.

Gewoon lekker shoppen waar je je prettig bij voelt. Voor die paar euro meer maak ik ook graag een praatje met een bakje koffie erbij, dat gebeurd niet vaak via een internet winkel.

:wacko:

Ik heb een paar weken geleden een ander pandje gekocht (bij mij thuis werd het te klein) , we zijn druk bezig met de verhuis , daarna hebben we ook een ontvangstruimte..... (heeft niet met onderdelen te maken) , maar wel met de koffie.......

Pand-1.jpg

Pand-1.jpg

Pand-2.jpg

Pand-2.jpg

Pand-3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik weer een weekend in Brabant ben moet ik eerst maar eens een bakkie komen halen zie ik.

Meestal ben ik er alleen op dinsdags. (aan het hobby-en / ontspanning)

Voor mij is het een uit de hand gelopen hobby , maar ja dat was de electronica ook. (daar staan nu full-time 3 mensen in te werken....)

borisw.jpg

wk7.jpg

wk6.jpg

wk5.jpg

wk4.jpg

wk3.jpg

wk2.jpg

wk1.jpg

Einde hobby..., dus maar andere hobby gezocht , maar ja dat begint nu na 2 jaar ook al uit de hand te lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar kan ik het goedkoopste onderdelen voor cherokee xj bestellen? zoals kruisjes voor cardanassen en voorassen?
bij trucks onderdelen handel. moet je wel de oude kruisjes meenemen voor de maten. en voor de lagers moet je naar de technische groothandels gaan. en de oude meenemen. voor het merk en de nummers die erin staan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...