Spring naar bijdragen

Benzine lekage


CHÉ ROCKY
 Share

Recommended Posts

Ha jeepers

Heeft een van jullie een idee waarom ik mijn injectoren niet lekvrij krijg? Ik heb al twee keer nieuwe sealtjes gekocht en dan blijven ze een ongeveer een week lekdicht. Na ongeveer een week beginnen er weer te zweten. Ik heb al geprobeerd de sealtjes in te smeren met siliconenvet maar dat haalt op de langere termijn niets uit. De rail en de cupjes waar de injectoren insteken zien er onbeschadigd uit. (4 liter 6L lowport)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Howdy,

Het valt me op dat jullie ook xjeetjes hebben uit 1989! De mijne is welliswaar uit 1990 maar ik neem aan dat ie in 1989 in elkaar is geknutselt. Zou het een kwaaltje zijn of zou het de leeftijd zijn? Zijn er nog anderen die dit euvel hebben of hebben gehad? Ik heb vandaag een andere brandstofrail gehaald bij brabant 4x4 en een o-ringenset bij de dealer besteld. Ik ben benieuwd of dit gaat helpen.

Weet iemand de exacte maat van de bovenste (zwarte o-ringetjes)?

Groet Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benzine brassers

Vandaag heb ik de bestelde sealtjes gehaald bij de dealer. Deze zijn inderdaad iets dikker als de sealtjes van bij de automaterialenzaak. Ik heb deze meteen gemonteerd en inderdaad de injectoren lijken vaster in de rail te zitten. Ik denk dat het probleem van de terugkerende benzinelekkages nu opgelost is.

Voor de mede benzine knoeiers: SEAL/KIT FUEL INJECTION Artikelnr: 83503637 Hier zitten 13 ringetjes in (6 bovenkant injector en 6 onderkant injector en 1 voor de benzinedrukregelaar) en kost 22 euro inclusief.

Groet Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...