Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Dezperado, iets meer uitleg?

Ik vraag om de 3 liter grand cherokee. Jij hebt het over een Wrangler. dat is iets anders. 2.8 liter made ut italie.

die 3 liter diesel is een mercedes moter.En daar wil ik graag iets meer over weten. Is hij betrouwbaar, en wat is het verbruik.

Ik zit nu te wegen, De Volvo 2.4 diesel XC90 2006 of later. of de grand 3 L diesel.

waar moet ik op letten.

Rij eigenschappen zijn goed motorisch zijn we snel klaar mee is mercedes duits, verbruik is hier boven al meerdere keren beschreven ding zuip 1 op 8 binnen door of je moet van limburg naar spanje met 80 km op de cruisecontrol gebruikt hij misschien 1 op 10.

Ik denk dat je beter voor een SUV met een kleiner motortje moet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens allemaal bedankt, de links van Beest :P Dus ook wat meer over de volvo.

Maar V8 hier in Noorwegen.;)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10241174&sid=xz20teg7vXVu731132

Reken je zelf effe uit?;):lol::)

Heb natuurlijk effe tijd om te sparen, maar de volvo heeft een kleine voorsprong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Toch een 8 cylinder geworden! Maar dan een WJ 4.7 L

Diesel is hier de laatste tijd duur geworden, nog maar 5 eurocent onder de benzine prijs.Dus is autogas interresant.

Alleen de garage is 600 km verderop, 9 uur er heen rijden.

Terug 2 dagen.:whistle:

Moet je hem naar huis duwen:wacko:

:P:P

Mooie Jeep gefeliciteerd.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een 8 cylinder geworden! Maar dan een WJ 4.7 L

Diesel is hier de laatste tijd duur geworden, nog maar 5 eurocent onder de benzine prijs.Dus is autogas interresant.

Alleen de garage is 600 km verderop, 9 uur er heen rijden.

Terug 2 dagen.:yes:

hier al een foto.

80_1141303279.jpg

80_-679157515.jpg

Klasse jacco.. veel rijplezier. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemooie auto weet niet hoe de prijzen liggen bij jou goede keus weinig kilometers en ik moet eerlijk zijn in een jeep hoort ook een V8.

Ik heb wel een crd maar een V8 dat geluid tegek hoef je de radio niet voor aan te zetten en in nederland is een diesel ook niet meer zo intersand hoge dieselprijzen belasting is ongeveer € 70.- duurder per 3 maanden tegenover gas volgend jaar nog duurder heb ik weer koop eerst een nieuwe Dodge Pickup op gas en grijs kenteken schaffen ze dat af in denhaag voor de particulier moet je hem op de zaak zetten, koop je een diesel beginnen ze in 2008 met extra belasting en 25% bijteling.

ps hoe moet je foto`s invoegen?

groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik ben pas op dit forum kan iemand mij uitleggen hoe je een foto of plaatje in een bericht invoeg.

en met die url weet ik het helemaal niet bij de foto`s op mijn pc zie ik nergens een url staan HELP.

kan ik ook een paar foto`s er op zetten.

groetjes

T-Bob

Ik kan het niet zo ergens vinden, maar er staat op het forum iets over beschreven.

URL is volgens mij een link, dus die foto staat al op het net.Kan zijn een foto album, maar ook bij een garage of marktplaats.

verder weet ik ook niet veel van die computers,nog raarder dan een Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...