Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik zie er anders genoeg rijden.

Tsja, hoogstwaarschijnlijk nog in de lease..? :bye1:

En weinig problemen, want niemand heeft het er over..

Zou het Jeep dan toch gelukt zijn? :D

Zal donderdag een proefrit maken, en volgende week bij nog een kijken.

Bijde bedrijven zitten redelijk in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe is de rij eigenschapen?

Vergeleken met een GC van 1999 toch een wereld van verschil. Hij stuurt strakker en hij is wat stugger met de vering etc etc. De nieuwe is GC wat sportiver om me te rijden dan de Commander. Verbruik normaal tussen de 1 op 8 a 9. Met caravan 100 km er uur 1 op 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Ik moet zeggen de crd loop voor een diesel zeer goed. ik heb de grand cherokee Limited 3.0 crd in april gekocht en was eers een beetje huiverig, was mijn eerste diesel. Mijn vorige auto was een dodge ram 5.7 hemi maar na de proefrit viel hij reuze mee zeer snel en heb hem gekocht.

Ben in de loop van de maand een paar keer terug geweest naar de dealer leek of de automaat bleef hangen met afremmen zeiden dat dat zo hoorde via via andere monteurs toch weer terug bij dealer en nieuwe versnellingsbak software erin en het euvel was verholpen. Heb hem laten chippen via motor-trend in maasmechelen loopt heel soepel perfect 260 pk 600 Nm diesel gebruik is na tuining wat zuiniger ongeveer 1 L op 8 KM met een ruistige rijstijl in de bebouwde kom ben er tevreden mee zo meteen weer een 3.0 crd kopen. groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik benieuwd wat je jeep gemiddelt verbruikt, dus in en buiten de bebouwde kom.

Ik vindt dat zo,n auto toch 1 liter voor 10 km moet kunnen halen, of zuiniger.

Zo,n tuining, wat kost dat eigenlijk?

hallo Ik moet zeggen de crd loop voor een diesel zeer goed. ik heb de grand cherokee Limited 3.0 crd in april gekocht en was eers een beetje huiverig, was mijn eerste diesel. Mijn vorige auto was een dodge ram 5.7 hemi maar na de proefrit viel hij reuze mee zeer snel en heb hem gekocht.

Ben in de loop van de maand een paar keer terug geweest naar de dealer leek of de automaat bleef hangen met afremmen zeiden dat dat zo hoorde via via andere monteurs toch weer terug bij dealer en nieuwe versnellingsbak software erin en het euvel was verholpen. Heb hem laten chippen via motor-trend in maasmechelen loopt heel soepel perfect 260 pk 600 Nm diesel gebruik is na tuining wat zuiniger ongeveer 1 L op 8 KM met een ruistige rijstijl in de bebouwde kom ben er tevreden mee zo meteen weer een 3.0 crd kopen. groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kosten van de tuning liggen vanaf €499.- Ik heb €650.- betaald Motor -trend maasmechelen belgie ligt 20 min. van mij af vandaar.

gebruik ligt 1 op 8 gekombineerd binnen en buiten bebouwde kom af en toe stukje autobaan. ben nog terug geweest wegens brandstof gebruik is mijn eerste diesel en was normaal, had geen vergelijk van voor de tuning ik heb het al laten doen na 1 1/2 week dat ik de jeep had gekocht.

navraag bij andere merken zwaardere suv diesels deze gebruikten ook ongeveer 1 op 8 wat wil je auto weegt toch 2100 kg was een normaal verbruik. Mijn vorige auto gebruikte 1 op 4 binnendoor wel op gas VSI.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een mercedes sprinter cdi, met een 2,2 ltr 4 cil motor met aanvankelijk 130 PK en natuning 160 pk en een koppel van 350 NM

gemiddeld totaal gewicht is 2800 kg soms wat meer soms wat minder

hoogte is 2,6 m1 en lengte 6 m1 dus best een windvanger

ik haal zonder problemen 1:10 en met 3 ton aanhanger erachter 1:8

op de snelweg rijdt ie met gemak 120/130 KmH

een vriend van me heeft een nieuwe Mercedes GL 320 en die haalt pas 1 op 8 als tie zo rond de 170 rijdt

dus gemiddeld 1:8 is best slecht voor een moderne diesel

ik denk dat de rechtervoet een bepalende factor is:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijdt die vriend ook 90% in de stad volgens de dealer ligt in de Jeep 3.0L vanaf 2005 de zelfe motor als de E320, ML320, GL320,

Ligt niet aan de zware voet ik heb een rustige rijstijl dat ding moet toch vooruit, maar verder niets dan goed over de rij eigenschappen ik heb er veel plezier van.:lol:icon7.gif

Ben eens benieuwd naar reacties i.v.m. brandstof gebruik van andere jeep rijders met een 3.0L CRD motor vanaf bouwjaar 2005

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijdt die vriend ook 90% in de stad volgens de dealer ligt in de Jeep 3.0L vanaf 2005 de zelfe motor als de E320, ML320, GL320,

Ligt niet aan de zware voet ik heb een rustige rijstijl dat ding moet toch vooruit, maar verder niets dan goed over de rij eigenschappen ik heb er veel plezier van.:lol:icon7.gif

Ben eens benieuwd naar reacties i.v.m. brandstof gebruik van andere jeep rijders met een 3.0L CRD motor vanaf bouwjaar 2005

Collega rijdt met een Q7 3.0 TDI. Verbruik 1 op 7 half stad, half snelweg. Relatie van ons is onderweg met een VW Jeep geval. 1 op 4 met de 5.0 liter V 10. Dus m'n rijdende zeecontainer is met 1 op 8 nog goedkoop met rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega rijdt met een Q7 3.0 TDI. Verbruik 1 op 7 half stad, half snelweg. Relatie van ons is onderweg met een VW Jeep geval. 1 op 4 met de 5.0 liter V 10. Dus m'n rijdende zeecontainer is met 1 op 8 nog goedkoop met rijden.

vindt het toch een slecht rendement.:whistle:

Heb nu een Honda cr-v 2.2 diesel in de mix haal ik 1 op 16. Nu weet ik ook wel dat deze auto 500 kg lichter is.Maar dan vindt ik toch niet die verhouding kloppen.

Dus.... zijn er Jeepers die ervaring hebben met de CRD 3 liter.

met name het verbruik.

In de folder geeft jeep aan 1 op 10. En daar ligt bij mij ook de grens.

wel of geen grand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vindt het toch een slecht rendement.:whistle:

Heb nu een Honda cr-v 2.2 diesel in de mix haal ik 1 op 16. Nu weet ik ook wel dat deze auto 500 kg lichter is.Maar dan vindt ik toch niet die verhouding kloppen.

Dus.... zijn er Jeepers die ervaring hebben met de CRD 3 liter.

met name het verbruik.

In de folder geeft jeep aan 1 op 10. En daar ligt bij mij ook de grens.

wel of geen grand.

1 op 10 haal je bij 100 km p/u op de snelweg. 140 km p/u naar Zuid Frankrijk 1 op 8,7 met de Commander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dezperado, iets meer uitleg?

Ik vraag om de 3 liter grand cherokee. Jij hebt het over een Wrangler. dat is iets anders. 2.8 liter made ut italie.

die 3 liter diesel is een mercedes moter.En daar wil ik graag iets meer over weten. Is hij betrouwbaar, en wat is het verbruik.

Ik zit nu te wegen, De Volvo 2.4 diesel XC90 2006 of later. of de grand 3 L diesel.

waar moet ik op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dezperado, iets meer uitleg?

Ik vraag om de 3 liter grand cherokee. Jij hebt het over een Wrangler. dat is iets anders. 2.8 liter made ut italie.

die 3 liter diesel is een mercedes moter.En daar wil ik graag iets meer over weten. Is hij betrouwbaar, en wat is het verbruik.

Ik zit nu te wegen, De Volvo 2.4 diesel XC90 2006 of later. of de grand 3 L diesel.

waar moet ik op letten.

Rij eigenschappen zijn goed motorisch zijn we snel klaar mee is mercedes duits, verbruik is hier boven al meerdere keren beschreven ding zuip 1 op 8 binnen door of je moet van limburg naar spanje met 80 km op de cruisecontrol gebruikt hij misschien 1 op 10.

Ik denk dat je beter voor een SUV met een kleiner motortje moet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...