Spring naar bijdragen

31 december MAASVLAKTE


janjeep
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Helaas kan ik er niet bijzijn...:) Zal ik waarschijnlijk wel weer met windkracht 9 ofzo oliebollen staan te bakken of zoiets...

Vorig jaar was wel lachuh dus voor de mensen die wel gaan veel plezier!

Ach 1 ding weet ik alvast zeker, volgend jaar weer wel!!! kan iemand dat alvast in z'n agenda noteren:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas kan ik er niet bijzijn...;) Zal ik waarschijnlijk wel weer met windkracht 9 ofzo oliebollen staan te bakken of zoiets...

Vorig jaar was wel lachuh dus voor de mensen die wel gaan veel plezier!

Ach 1 ding weet ik alvast zeker, volgend jaar weer wel!!! kan iemand dat alvast in z'n agenda noteren:P

Jammer Nils ;),....misschien wat saboteren bij je aan boord :)??? ( ben om te kopen hoor :)!!! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er net als vorig jaar zin om op oudejaarsdag op de Maasvlakte gaan rijden?

Weet je nog Redhead die dacht dat 'ie in een duikboot reed, Ed en Dave die giga vast stonden in de blub en dan Renee die erwten soep kookte achterop zijn pickup Nissan.

Lijkt mij ontzettend leuk om weer zo'n dagje te hebben.

Dus wie komt er..?

Ik ben ook van de partij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er net als vorig jaar zin om op oudejaarsdag op de Maasvlakte gaan rijden?

Weet je nog Redhead die dacht dat 'ie in een duikboot reed, Ed en Dave die giga vast stonden in de blub en dan Renee die erwten soep kookte achterop zijn pickup Nissan.

Lijkt mij ontzettend leuk om weer zo'n dagje te hebben.

Dus wie komt er..?

ramstein kan helaas nie komen zit dan in zweden met gezin en jeep en gaan daar rijden met een aantal jeep gekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

FF upje want het is bijna zover....:yes: Dus nog gegadigden??:)

Misschien maar even een namenlijstje maken voor het gemak zodat het wat overzichtelijk wordt ? Lijkt me een leuk iets als jaarlijkse afsluiter qua Jeepgebeuren ;) ..........

( en er dan 1-Jan weer tegenaan.....;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aanwezig:

Janjeep

Cherokee95+1

Jeeped

Deef

Michel 1972

Wrangler 92

Man man man wou nog steeds dat ik erbij kon zijn... Was vorig jaar wel lachen en super gezellig. Maar helaas, mot het nog steeds uitstellen tot volgend jaar. D'r zijn nog steeds mensen die de economie draaiende moeten houden, ondanks dat heel b.v nederland op z'n gat ligt;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man wou nog steeds dat ik erbij kon zijn... Was vorig jaar wel lachen en super gezellig. Maar helaas, mot het nog steeds uitstellen tot volgend jaar. D'r zijn nog steeds mensen die de economie draaiende moeten houden, ondanks dat heel b.v nederland op z'n gat ligt;).

Burp,.......laat die boot toch effe afzinken man ;)......Kom gezellig naar de vlakte , die economie draait zonder jouw ook wel hoor :yes:( ......maar niet stoppen met bier drinken:no:, dan gaat het wel mis met Heineken ben ik bang...;).)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Helaas moet ik afzeggen.:(

Ik kan beslist geen vrij krijgen omdat men het nodig vindt dat er deze dag geteld gaat worden.

Zoals het er nu uitziet wordt het zelfs overwerken:frusty:

Sterkte Ed, mocht het onverhoopt nog wel uitkomen dan merken we het wel....

Wie volgt ? ( kunnen we weer een lijstje gaan maken.....:yes:.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aanwezig:

Janjeep

Cherokee95+1

Deef

Michel 1972

Wrangler 92

Kleine smurf + ronnie.....

En we gaan er weer een leuk evenementje van maken ;),.....voor allen die het vorige week gemist hebben ( en de sfeer reportage gezien hebben :yes:) PAK JE KANS op de laatste dag van 2007......:(:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aanwezig:

Janjeep

Cherokee95+1

Deef

Michel 1972

Wrangler 92

Kleine smurf + ronnie.....

En we gaan er weer een leuk evenementje van maken ;),.....voor allen die het vorige week gemist hebben ( en de sfeer reportage gezien hebben :)) PAK JE KANS op de laatste dag van 2007......;):yes:

hahaha, tis jouw show he ad ,je heb t er maar druk mee .... :P

kep dr wel zin in misschien kunnen we de schaatsen mee nemen !

groetjuhs DEEF :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...