Spring naar bijdragen

Waar is m'n dorpel???


 Share

Recommended Posts

Shit man... da's dus net peperkoek!!!

:whistle:

Tja... daar zul je toch een nieuw stuk in moeten laten zetten....

Ik weet niet hoe de rest van de body er aan toe is.... maar een XJ uit 85 met deze roestschade is eigenlijk totall loss...

Gelukkig telt bij zo'n Jeep de emotie zwaarder dan de echte waarde, maar je moet goed gaan overdenken wat je nu wilt... De reparatie zal niet goedkoop zijn, maar er niets aan doen kan ook niet! (APK afkeur! )

Denk er maar 'ns goed over na.... waarbij je er ook aan moet denken dattie over 3 jaar belasting vrij wordt...

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hij is lekker krokant... :whistle:

Nuchter bekeken moet ie naar de sloop, maar de emotie speelt inderdaad een groete rol :lol:. De rest van de body is wel ok, hier en daar wel een roestplekje. Ik ga wat plaatwerkers vragen of ze er iets mee kunnen en misschien toch over 3 jaar belastingvrij toeren ;)

Groeten,

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hij is lekker krokant... :whistle:

Nuchter bekeken moet ie naar de sloop, maar de emotie speelt inderdaad een groete rol :lol:. De rest van de body is wel ok, hier en daar wel een roestplekje. Ik ga wat plaatwerkers vragen of ze er iets mee kunnen en misschien toch over 3 jaar belastingvrij toeren ;)

Groeten,

Jeroen

Sinds wanneer gaat een Jeep naar de sloop ???

Ik zou eens in "het Jeep wereldje" op zoek gaan naar iemand die met plaatwerk uit de voeten kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed heb gelezen (vertaald) hebben ze bij www.whitney.com ook voor deze Jeep nieuwe (overzet)dorpels en het lijkt me toch stug dat er hier in NL niemand is die deze dorpels nieuw kan leveren en even terug komen op een ander bericht , een Jeep naar de sloop brengen ? bestaan er wel Jeep sloperijen?

Lekker opknappen die jeep en blijven tuffen succes er mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...