Spring naar bijdragen

Garages bekend ? Wagoneer.


Recommended Posts

Hello there,

Ik ben nieuw hier maar al wel een tijd op zoek naar een klassieke Jeep Wagoneer of Cherokee. Meteen maar even vragen, ik heb inmiddels in en aantal gereden en heb er nu een paar in het vizier. Maar wie heeft ervaring met de volgende garages ? Nico Alblas te Oudewater en/of Wagoneer.nl te Aalsmeer ?

Groeten Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello there,

Ik ben nieuw hier maar al wel een tijd op zoek naar een klassieke Jeep Wagoneer of Cherokee. Meteen maar even vragen, ik heb inmiddels in en aantal gereden en heb er nu een paar in het vizier. Maar wie heeft ervaring met de volgende garages ? Nico Alblas te Oudewater en/of Wagoneer.nl te Aalsmeer ?

Groeten Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haloo Joost

bij Wagoneer.nl te Aalsmeer hebben ze goed en eerlijke auto,s ben er zelf ook eens geweest en heb een wagoneer gekocht die daar in onderhoud is geweest je kunt ook altijd met vragen daar terecht oja ze zijn niet echt goedkoop maar de auto,s zijn er dan ook naar,

gr. michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf in de States kijken naar een frisse, ongeknutselde auto. Is even wat werk, maar met geduld haal je een top auto hierheen.

De meeste Waggy's die hier worden aangeboden hebben reeds een flink aantal miles gelopen, zijn beknutseld als iemand's hobby project, of zijn gewoon overgespoten ellende. Volgens de verkopers maakt dat niet uit want "de AMC V8 blijft altijd lopen", enz.enz. maar ondertussen heeft de rest van de auto wel reeds zoveel achter de kiezen.

Ik heb geen fatsoenlijke Wagoneers gevonden in NL; In de States een geheel originele '82 Wagoneer gekocht; altijd garage-gestald, Colorado, eerste eigenaar (!) met origineel 54k miles gelopen. Matching woodgrain, alle woodstrips perfect, originele bekleding zonder enige scheuren etc. etc. Duurt effe, maar dan heb je ook wat. T.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Joost ,je moet maar eens de twee Wagoneers ,een van 80 en een van 89 bekijken op E-bay.de dit zijn leuke jeeps en je ziet dan ook gelijk wat z'n jeep kan opbrengen (lees wat je er voor kwijt bent)als je deze veiling blijft volgen en als je er een over de grens koopt die ouder is als 25 jaar betaal je dus ook GEEN BPM .

Succes met je zoektocht ,Wago86

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...