Spring naar bijdragen

Reclame in topics/postjes


87wrangler
 Share

Recommended Posts

De laatste tijd loopt het aantal reclame uitingen in postjes/topics de spuigaten uit! :P

Er worden zelfs topics geopend om reclame kunnen te maken. Het zal een ieder duidelijk zijn dat dit niet de bedoeling is!:no:

Ik heb het de laatste weken nog even aangezien, kijken of het minder werd, maar helaas: Het wordt alleen maar erger met ongevraagd reclame maken.:(

Als er iemand een vraag stelt over wat er eventueel waar te verkrijgen is: Noem dan gerust een paar bedrijven of plaats een (paar) link(s). Da's natuurlijk geen enkel probleem. En zo zijn er nog wel een paar varianten op "legaal" plaatsen van een naam en/of link te bedenken, daarbij weet een ieder volgens mij best zelf wat wel kan en wat niet.

Maar ongevraagd links plaatsen in topics, of zelfs zelf een topic openen en daar meteen een link of bedrijfsnaam in plaatsen, da's dus absoluut niet gewenst.

Ook reclame in handtekeningen is dus niet gewenst, bij deze het verzoek dergelijke handtekeningen zo snel mogelijk aan te passen, zodat ik het niet voor je hoef te doen.;)

Vanaf nu zal ik dergelijke ongewenste reclame in nieuwe postjes gaan bestrijden. Allereerst met een opmerking in het postje, en wat later door simpelweg de text aan te gaan passen.

Een verzoek dus aan iedereen: Houdt het forum een beetje schoon van dit soort reclameuitingen! :) ( en mij werkeloos:blush: )

Mocht je echter zelf een bedrijf hebben en reclame op dit forum willen maken: Daarvoor hebben we speciaal het commercie gedeelte op het forum ingericht. Ook een mooie aanbieding voor forummembers is daar natuurlijk van harte welkom!

Natuurlijk gelden daar ook wel wat regels, maar zolang je zelf de eigenaar van het bedrijf bent en geen erotische of illegale handel aanbied, zul je daar niet snel mee geconfronteerd worden.

Voor clubs/verenigingen is er ook een speciaal topic: 4x4 clubs stellen zich voor

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...