Spring naar bijdragen

hoe ziet mijn KJ er uit met.....


Beest
 Share

Recommended Posts

Ook zo benieuwd hoe je KJ er uit gaat zien met die lift of die grotere banden? Hier kun je ( als het goed is) alvast het resultaat bij een collega Jeeper zien!

Regels:

- Plaatjes die je post moeten zijn genomen met de Jeep op een vlakke ondergrond.

- Indien je een foto hebt waarop de "flex" zichtbaar is, mag die er als "extraatje" bij geplaatst worden.

- Foto formaat maakt niet uit, ze worden door het forum automatisch verkleint.

- Iedere lift mag, zolang het maar een KJ is!

- Vermelden van merk, type en maat van zowel de banden als de liftkit is verplicht! ( Anders heeft een ander nog niets aan de foto.... ) Overige spec's van de Jeep vermelden is prettige extra informatie.

-Vragen en opmerkingen over foto's, liftkit en banden: Graag dmv een PM aan de plaatser, niet in dit topic...( dit topic is bedoeld als "naslagwerk", niet als discussie, overige posts worden verwijderd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Hierbij mijn Renegade van 2003 zonder plastic roofrack :)

Enige wijziging die op stapel staat is de waardeloze radio eruit en een becker radio/cd/navi erin <_<

Het is (uiteraard) een 3,7L. geel kenteken, orig. NL auto, 35000 km. voor zover ik weet geen verdere opties bovenop het renegade-pakket.

Na ooit een Cherokee 4.0 Jamboree van '94 te hebben gehad ben ik positief verrast door de algehele kwaliteit en de rij-eigenschappen van de auto zonder z'n amerikaanse afkomst tekort te doen, het is een 'gezellige' auto om onderweg mee te zijn.

Voldoede power, mooi geluid, veel binnenruimte en natuurlijk het uiterlijk zijn de voornaamste pluspunten, enige echte nadeel wat ik momenteel kan bedenken is het verbruik maar dat weet je met zo'n auto.

Rijdt heel anders natuurlijk dan de voorgaande 3 BMW's (530d, 323ci en 330ci) rijdt relaxter en de behoefte om 160 te rijden heb ik in tegenstelling tot de BMW's absoluut niet. Jeep is aangeschaft als gezinsauto vanwege eerste kleine op komst, een coupé is dan niet handig en ik had zoiets als er ruimte moet komen wordt het een Jeep.

Grand Cherokee overwogen maar door diverse personen afgeraden wegens storingen en defecten.

Al met al ben ik zeer tevreden over m'n Renegade!!

afb011qt4.jpg

afb012je3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Zo, even een fotootje na de verbouwing:

OME liftkit (veren en schokbrekers) 2.5 inch (7cm)

Grotere banden 245/75 R16

Renegate lightbar

Auto rijd perfect, beetje wennen aan nieuw bochten gedrag met nieuwe hogere banden

maar is stabiel genoeg. Verkeersdrempels neem ik tegenwoordig voor de lol !!

Zeker een aanrader!

post-5630-0-62113400-1305669854_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...