Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Gisteren 3.56 assen gescoord. Eigenlijk gewisseld met mijn oude assen. Dank aan Dennis!
Nu nog nazien, verse olie erop en spuiten, dan onder de cj monteren.
Gisteren nog eens het olieniveau in de automaat gecontroleerd. Neemt soms de één niet.
Moet halve liter bijvullen, benieuwd als het dan opgelost is.

Starte onmiddelijk na een nachtje buitenslapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
25 minuten geleden zei Deadeye:

Onderkant dashboard verwijderd en de VIC weer aangesloten.
Nu nog op zoek naar de reden waarom mn rear lights stuk zijn volgens de VIC terwijl ze toch echt branden :D

En de plannen om 4.5" te verhogen nemen ook al wat vastere vormen aan :)

VIC uit elkaar halen om de contactpunten opnieuw te solderen. Heel goed checken of alle lampen van het derde remlicht werken, zijn er 3 als ik het goed heb. Daarna de bedrading nalopen, zeker als je een trekhaak hebt, kan daar weleens mee gerommeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Masis said:

VIC uit elkaar halen om de contactpunten opnieuw te solderen. Heel goed checken of alle lampen van het derde remlicht werken, zijn er 3 als ik het goed heb. Daarna de bedrading nalopen, zeker als je een trekhaak hebt, kan daar weleens mee gerommeld zijn.

Bingo, 3e remlicht is 1 lampje van defect. Ff nieuwe scoren en kijken of het dan goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb mijn Jeep vandaag uitgekafferd voor gold digger en dat ze geen liefde voor mij heeft en we een eenzijdige relatie hebben. Volgens mijn vrouw heb ik een knipperlicht relatie met de Jeep.... Buiten dat om, de bushing mount brackets vervangen en nieuwe aan mijn frame gelast. Achter bumper klaar voor las werk gemaakt. Hopelijk gaat ze deze week er weer als een Jeep uit zien ipv een junkie in de goot bij Las Vegas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2017 om 7:44 PM zei tsjoemusky:

Lampen zijn intussen er weer af en verkocht......

Oke staat een stuk beter vindt ik. Zag de foto's op een andere plek hier.

2017-01-14-13-51-23.jpg?w=1200&h=&crop=1

Zag ook dat je druk was met de Fenders, heb je al foto's. Ik heb deze van het weekend erop gezet. In oktober de orginele ervan af. Maar die er toen op zijn gegaan vond ik toch niet zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei tsjoemusky:

Heb wel fotos maar kan ze niet plaatsen. Ben geloof ik op mijn limiet wat ik aan data mag plaatsen.... en weet niet hoe ik oudere foto's kan verwijderen....

 

Oke ik werk met een link naar de foto's vanuit mijn blog. Dan gebruik ik de ruimte hier niet.

Zag er net wel 1 voorbij komen. Ziet er goed uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wijnand 3.8:

Niet vandaag maar gisteren een wereld reis gemaakt vanuit de bollenstreek maar Groningen naar EPS uitlaten. Ik had een afspraak om 8.00 uur:no:. Dus 5.00 uur de deur uit. Het resultaat mag er zijn.

 

 

Dat is mooi, heb je ook het spuitstuk gelijk vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wijnand 3.8:

Nee alleen de einddemper. Wat is het voordeel van een nieuw spruitstuk?

Dat hadden ze mooi kunnen laten zien bij EPS, vroeger hadden ze een demo ruimte.

Maar kort gezegd is de druk in elke cilinder gelijk door het gebruik van gelijk pijpen.

Elke cilinder heeft de zelfde uitlaat lengte tot het moment dat het in de pijp naar achteren gaat.

Dit geeft vermogen winst en een leuk geluid als bekomst.

Profs doen niet anders, google maar eens.tri-y-header-cropped.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die demo ruimte kreeg ik na afloop te zien. Ten minste als dat de demo ruimte is die jij bedoelt. Er stonden op de boven etage van diverse automerken uitlaatsystemen en een 10 tal grote V8 blokken. Hij vertelde dat ze ook vaak een meeting van een auto club krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...