Spring naar bijdragen

Illuminated Lights


Recommended Posts

Vraag aan alle ZJ rijders...

Ik heb ergens gelezen dat de knoppen van de cruise controle onder in het stuur verlicht zijn. Nou ja, bij anderen misschien wel, maar bij mij niet! :whistle:

Kan iemand mij vertellen of deze knoppen wel of niet verlicht zijn; werkt het bij iemand? Overigens had ik in een eerder topic al rond gevraagd of de knoppen voor de elec.raam bediening in de portieren bij iemand werken. Ik ben hier nog steeds nieuwsgierig naar.

Wil iemand tijdens een "donkere rit" hier eens op letten en mij laten weten? Alvast mijn :P hiervoor!

Ramon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit topic bedoel je....de antwoorden staan er

en op stuur...... geen idee.. zal wel weer eens opletten waneer het weer donker is

:P Yep gelijk Beest, ik zal me eigen history eens vaker na moeten gaan.... Maar neemt niet weg dat ik nog wel graag zou willen weten over die cruisecontrole verlichting....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een ZJ uit 1994 daar branden geen lampjes bij de knoppen van de cruise control en ook niet bij de knoppen van de elektrische ramen. Als ik het topic over die knoppen van de ramen zo leest, hebben alleen jeeprijders met een GC van na de facelift (volgens mij na 1995) verlichting in de knoppen van de ramen. Maar zeker weten doe ik het niet, bij mij brandt er in ieder geval niks, het lijkt mij ook wel leuk om verlichting in die cruise control knoppen te hebben.

Groeten Hans :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...