Spring naar bijdragen

ik zoek een service manual cherokee 89


Recommended Posts

hoi allemaal

ik ben nieuw hier en sinds vandaag de eigenaar van een cherokee uit 89

alleen zit er bij deze auto geen boekjes (heeft iemand die of kan je ze ergens downloaden)

zodat ik nogal met wat vragen zit

de boordcomputer aan het dak hoe werkt dat ??

er zit een soort van computer bij de versnellinghendel met 1 en 2 erop de tijd en een vlammetje ??

mvg barry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Barry

Dat instructieboekje daar kan ik je niet aan helpen,maar de andere vragen daar kan ik wel een antwoord op geven.

Je dakconsole zit hoogstwaarschijnlijk geen computer in gezien het bouwjaar van je auto,het enigste wat daar in zit is een kompas en de buitentemperatuurmeter.

Het soort computertje wat jij bedoelt is een standkachel(mmm...... das lekker in de winter).En met een beetje mazzel werkt hij ook nog.Schrik niet als je hem aanzet de kans bestaat dat er in het begin aardig wat rook onder je auto vandaan komt maar dat is echt normaal zeer zeker als hij een tijd heeft stilgestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das jammer dat je geen boekje meer hebt

maar in het dakhemel zit wel degelijk wat hoor

ik heb het zelfs al open gehad en er zit een soort van display(tussen de 2 interieur lampjes) in alleen werkt het niet meer

je kan volgens mij iets van een temperatuur aflezen en iets met metric of myles???

verder nog een vraag: hoe stel je de cruise control in ?

en dat van die standkachel wist ik niet eens :-) dat dat erop zat

wel lekker warm in de winter tongue.gif

het zijn wel hele fijne auto's om in te rijden zeg

wat een genot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Barry en nederlandsekrachtkoe

De cruisecontrol werkt meestal niet meer omdat de draden bovenin waar je richtingaanwijzerhandel(3x woordwaarde bij scrable)een draadbreuk hebben.Met doormeten kan je gemakkelijk de breuk traceren.

Het instructieboekje heb ik wel maarrrrr dan moet je de duitse taal wel machtig zijn.Ook ik heb mijn wagen gekocht met instructieboek en de hele geschiedenis aan rekeningen erbij.

Barry over de display in het dakconsole,bij mij zie je ook van alles staan maar alleen het kompas en de temperatuurmeter zijn aangesloten(orgineel).Ik heb zelf nog wel gekeken of ik de boordcomputer verder kon aansluiten maar dan moet ik zoveel draden gaan trekken want er is dus niets voorbereid.

Als je interresse hebt in copy's van het instructieboekje stuur mij dan ff een mailtje.

Suc6 met je aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by barry32@Jun 4 2004, 08:29

ik heb een reparatiemanual en een servicemanual voor de cherokee, en ben dus voorzien

als iemand ze ook wil hebben hoor ik het wel

Dag Barry,

Ik ben ook wel geinteresserd in met name de servicemanual, dus als je of de link of de manual wilt mailen zou dit heel fijn zijn. Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...