Jump to content
Mav

-Gespot-

Recommended Posts

En weer eentje op P30 Schiphol.

En nee .... geen twee. Want de linker is van mij 😁.

20170810_100017.jpg

van middag om streeks 12-uur op de a-27 richting hooi polder van uit utrecht een zwarte jk die mij voor bij reed.

bestuurder was vriendelijk en we staken onze arm om hoog om elkaar te droeten

afgelopen vakantie in de Spaanse pyreneeen, dacht dat er vast wel iemand is die dit leuk vindt B)

P1070834.JPG

P1070835.JPG

• Upvote 2

Just now, OIIIIIIIO said:

Bij de Domeinen.......:wub:

image.jpg

Gegund voor: € 17.888,00 (excl. alle eventuele bijkomende kosten en belastingen) Nette Rubicon.

22 minutes ago, michel1972 said:

Gegund voor: € 17.888,00 (excl. alle eventuele bijkomende kosten en belastingen) Nette Rubicon.

€20571.20 incl.

Ongeveer een drie  kwartier  een rode jeep  gespot ter hoogste  van hotel 2000 in Valkenburg aan de geul leek veel op de jeep van een forum  lid

Gisteren rond 0830 een Jeep XJ met roofrack en een hele grote Jeepforum sticker op zn achterruit gespot bij afslag Zwolle-Zuid. 

8 uur geleden zei Deadeye:

Gisteren rond 0830 een Jeep XJ met roofrack en een hele grote Jeepforum sticker op zn achterruit gespot bij afslag Zwolle-Zuid. 

De oude van Mav?

Vanochtend rond kwart vóór 8 een XJ op de N302 ter hoogte van het v.d. Valk hotel in Harderwijk. 

Hij / zij zwaaide ook nog... 

eerder zout 😉

Maar inderdaad balen voor de eigenaar...………….

• Like 1

37 minuten geleden zei igorn_2:

gespot in mijn parkeergarage. Mijn nieuwe 2007 commander 5.7 :)

112283608_WhatsAppImage2019-02-26at1_06_24PM.thumb.jpeg.d7b83409658e00c4421a2382a64d9a84.jpeg

👍

Mooie wagen, feli!

18 hours ago, ARS said:

eerder zout 😉

Maar inderdaad balen voor de eigenaar...………….

Niks balen. Je weet dat het geen autostrand is en toch doe je het. Dan moet je ook de consequenties dragen als het fout gaat maar misschien beginnen ze wel een crowd support. Deze ze bij die Ford Fiesta ook die al dagen op de Waddenzee stond omdat die gast het leuk leek om daar te gaan rijden. Heeft nu een dikke bak onder zijn kont vanwege die crowd support.

Gespot

Op de Utrechtsebaan in Den Haag is een bestuurder van een Jeep zijn dak verloren. Deze kwam op de rechterrijstrook terecht. De politie heeft de weg afgezet en het dak teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.

FB_IMG_1552810938762.jpg

FB_IMG_1552810949189.jpg

2 uur geleden zei www.jeepie.nl:

Gespot

Op de Utrechtsebaan in Den Haag is een bestuurder van een Jeep zijn dak verloren. Deze kwam op de rechterrijstrook terecht. De politie heeft de weg afgezet en het dak teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.

Gekkigheid, ik kwam die Jeep eerder in de middag nog tegen en reed er achter hier in Den Haag.

11 uur geleden zei Masis:

Gekkigheid, ik kwam die Jeep eerder in de middag nog tegen en reed er achter hier in Den Haag.

Is toch meer als 1 boutje vergeten. Die laat ik nooit een Ikea kast in elkaar zetten 🙂