Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vd zomer zeker in Monster! ik ga er vaak naar het strand, parkeer altijd bij de molen daar de duin over dat betaalde parkeerterrein :P ik zal zeker de softtop er niet op hebben :lol:

OT : gister een blik vol Jeeps gespot in Drouwen :yes:

Ik woon vrijwel naast het strand, 5 minuten lopen (maar aan de andere kant, alles in Monster is vrijwel naast het strand). Ik zal eens even opletten dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, zo'n topic zocht ik net. Van wie is toch die zwarte Jeep die hier op de Molenstraat in Monster geparkeerd staat? Ik ben ervan overtuigd dat deze van een Jeepforummer moet zijn, temeer omdat er heel groot een sticker opgeplakt zit met www.jeepforum.nl. In type's ben ik niet zo heel goed, kan wel eens sneaken.

Dat vragen alle Jeepers uit Monster zich ook af.

Ik ga je zwaaien.

Groeten uit Monster :yes: (Grote Geest)

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus eigenlijk val ik er buiten met mijn bordeauxrode ZJ? (meen ik. Wie gaat me nou eens uitleggen hoe iedereen aan dat XJ, ZJ enzo komt? Dat het te maken heeft met type en bouwjaar snap ik, maar vanwaar die letters?) :lol:

Als jij in je ZJ nou maar altijd terugzwaait, hoor je er echt bij. :yes:

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus eigenlijk val ik er buiten met mijn bordeauxrode ZJ? (meen ik. Wie gaat me nou eens uitleggen hoe iedereen aan dat XJ, ZJ enzo komt? Dat het te maken heeft met type en bouwjaar snap ik, maar vanwaar die letters?) :yes:

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=6334

Die letters krijgen de Jeeps mee als ze geboren worden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de zj bij hollands spoor, als die bordeaux rood geweest kan zijn, en volbeladen met mensen, dan was het mijn moeder. Ze reed rond die tijd de parkeergarage uit. Ik had haar nog opgedragen te zwaaien naar andere jeeps, maar ze had het te druk met de auto te besturen.

Nee, er zat alleen 1 man in. Ik zat in de tram, duurt nog 2 jaar en een paar maanden totdat ik mijn eigen Jeepieee heb :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zondag een colonnetje van Jeeps op de Moerdijkbrug.

1e Zwarte XJ met een bestuurder met een doktersjas aan.

2e Zwarte YJ met hardtop met doorhangende achterveren.

3e Blauwe YJ met softtop met nieuwe bekerhouders.

Zal op die brug vanaf afgelopen week veel vaker gebeuren denk ik. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...