Spring naar bijdragen

krimpen a/d IJssel bij Hollandia / ver der giessen


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

A.S ZATERDAG DE 21e OF ZONDAG DE 22e Oktober voor de liefhebbers!!!!!!!!!! Graag reacties van diegene die ook willen gaan glibberen...zodat we kunnen plannen ... sad.gif

Er is een tijdje geleden een evenement geweest in de stormpolder in Krmpen a/d IJssel en daar hebben ze de baan nog even intact gelaten happy.gif , ben er even wezen kijken en hij is knap zwaar op sommige stukken vanwege de modder en harde , natte klei waardoor je totaal geen aandrijving meer hebt....zie de foto`s die ik er langzaam maar zeker aan toe zal voegen....

Het is natuurlijk zo lang het nog duurt en als we het met beleid doen zonder herrieoverlast of moddersporen op de openbare weg !!!!!! wink.gifunsure.gif DE PLANNING IS OM ZATERDAG DE 21E OF ZONDAG DE 22E EVEN HET TERREINTJE UIT TE PROBEREN MET EEN AANTAL JEEPERS DIE NIET NAAR HET JEEPCAMP GAAN , IK WEET NIET OF HET TERREIN TOT DIE TIJD MET RUST GELATEN WORDT MAAR IK KAN TOT OP HET LAATSTE MOMENT CHECKEN OF HET ER NOG IS.........GRAAG REACTIES VAN MENSEN DIE ER OOK HEEN WILLEN OM EEN TIJDSTIP EN DAG AF TE SPREKEN ZODAT WE ER IN IEDER GEVAL 1 KEER MET ZIJN ALLEN GEBRUIK VAN KUNNEN MAKEN ( EN EVENTUEEL WEGGESTUURD.... wink.gif ).......

img5884hx1.jpg

img5927fg1.jpg

img5929ji1.jpg

img5930rm8.jpg

img5923bu5.jpg

img5921tn1.jpg

img5911ei9.jpg

img5915ah0.jpg

img5897re2.jpg

Sommige stukken zijn gemener dan ze er op foto uitzien dus......kom maar proberen ( durf ik tenminste ook even...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zal jij het naar je zin hebben op Jeep Camp met echte hindernissen en medejeepers die je bevrijden als je vast zit.

....klinkt een beetje neerbuigend , dat "echte hindernissen " sad.gif ........kom het eens proberen zou ik zeggen,....valt er voor mij ook eens wat te lachen) laugh.gif .....zoals gezegd zie en voel je op foto`s niet wat er in het terrein gebeurd.....

Helaas ben ik er niet bij met het Jeepcamp , heb daar nu ook niet de auto voor maar heb toch wel wat ervaring opgedaan met 14 mnd YA126 ervaring in de prut/zand en heide.. cool.gif ..., zou het best eens willen proberen maar alleen door de modder sta je snel stil ( heeft me vanochtend al een 1/2 uur tobben gekost om alleen weer uit de waterput te komen waar ik ondanks vast op de rem staan toch in gleed..) dus in deze put heb ik de actie foto`s maar uitgesteld voor een andere jeeper ..... wink.gif

Helaas ontbreekt me de tijd voor de meeste meetings die ook nog eens erg ver weg zijn....sorry Dez !

Leuk terrein man!!

Jammer dat r wat ver weg is, anders....

idd, ga met beleid om met zo'n terrein! Tis zo weer over

Daarom hoop ik dat er niet teveel op af komen hoewel je ook niet alles voor jezelf moet houden.... wink.gif

img5888dh9.jpg

img5904fd5.jpg

img5924ku6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ad....ik wou gister ook reageren op Dezperado maar toen dacht ik ach, Hans kan zelf niet rijden momenteel en is daardoor gewoon wat chagrijnig.....

En bovendien is Hans zo iemand die beneden aan de boom gaat staan te schudden als jij er bovenin zit....gewoon stront aan hebben dus!!! tongue.gif

@Hans...positief blijven denken maat ... Volgende week ga je gewoon naar op camp laugh.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ad....ik wou gister ook reageren op Dezperado maar toen dacht ik ach, Hans kan zelf niet rijden momenteel en is daardoor gewoon wat chagrijnig.....

En bovendien is Hans zo iemand die beneden aan de boom gaat staan te schudden als jij er bovenin zit....gewoon stront aan hebben dus!!! tongue.gif

@Hans...positief blijven denken maat ... Volgende week ga je gewoon naar op camp laugh.gifsmile.gif

Thanks Darkwolf rolleyes.gif ,.....voelde me al wat verdrietig worden.. ohmy.gif ...doe je eens je best krijg je dit soort comentaar,snik.. sad.gif ..

Hoop dat Hans snel weer op de been is en dat ik hem eens in actie kan zien..............., kan ik nog wat leren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad verkeerd begrepen of door mij verkeerd uitgedrukt.

Ik bedoel als je dat leuk vind Hollandia.. dan zul je helemaal uit je dak gaan op Jeep Camp

en elke 4 wd auto kan naar Jeep Camp Er lopen zat Marshals rond om je te begeleiden. Mooi terrein daar bij Hollandia maar ga eens naar een georganiseerde dag van de Club.. Een academy, en je leert er mega veel over terrein rijden. Bedoel het helemaal niet neerbuigend maar alleen dat Jeep Camp een heel weekend uit je dak gaan is.

Mijn tijd komt wel weer en wil zeker een keer met je het terrein in gaan om jou te laten lachen als ik vast sta want dat gebeurd elk weekend als ik kan/mag rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad verkeerd begrepen of door mij verkeerd uitgedrukt.

Ik bedoel als je dat leuk vind Hollandia.. dan zul je helemaal uit je dak gaan op Jeep Camp

en elke 4 wd auto kan naar Jeep Camp Er lopen zat Marshals rond om je te begeleiden. Mooi terrein daar bij Hollandia maar ga eens naar een georganiseerde dag van de Club.. Een academy, en je leert er mega veel over terrein rijden. Bedoel het helemaal niet neerbuigend maar alleen dat Jeep Camp een heel weekend uit je dak gaan is.

Mijn tijd komt wel weer en wil zeker een keer met je het terrein in gaan om jou te laten lachen als ik vast sta want dat gebeurd elk weekend als ik kan/mag rijden.

Thanks Dez, had al gehoopt dat het zo bedoeld was hoor... wink.gif , we gaan elkaar zeker nog een keer treffen , ik mis alleen de tijd om naar een evenement te kunnen gaan sad.gif ( probeer het wel een keer te gaan plannen !!!)

Het Jeepcamp komt te vroeg en is te ver weg om even tussendoor te plannen maar mocht ik nog die kant uit moeten in het weekend dan hobbel ik zeker even langs om te spieken....Jammer dat je zelf niet kunt gaan ( heb ik begrepen) maar waarschijnlijk worden er genoeg foto`s gemaakt om de sfeer te proeven.

Is het Jeepcamp gewoon te bezoeken als je met een "tweewieligaangedreven object " langs gaat....?? huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tijd komt wel weer en wil zeker een keer met je het terrein in gaan om jou te laten lachen als ik vast sta want dat gebeurd elk weekend als ik kan/mag rijden.

Volgens mij valt dat best mee....je hebt een lier toch..???? technisch vind ik dat je niet vast staat als je jezelf kunt recoveren blink.gifph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er zeker gaan kijken maar oh wat krijg je een spijt dat je de JEEP thuis hebt gelaten. Het is ook leuk om de mensen van het Forum live te zien en te spreken.

Er rijden eenhoop standaard autoos mee. Daarom is het met de proeven ook

dat je je inschrijft voor blauw rood of zwart. Rood en blauw loopt een beetje in elkaar over. Ik zou proberen om er bij te zijn want het duurt weer een jaar voordat je een soortgelijk evenement kunt meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er zeker gaan kijken maar oh wat krijg je een spijt dat je de JEEP thuis hebt gelaten. Het is ook leuk om de mensen van het Forum live te zien en te spreken.

Er rijden eenhoop standaard autoos mee. Daarom is het met de proeven ook

dat je je inschrijft voor blauw rood of zwart. Rood en blauw loopt een beetje in elkaar over. Ik zou proberen om er bij te zijn want het duurt weer een jaar voordat je een soortgelijk evenement kunt meemaken.

Zit helaas met een aantal sh*t afspraken waar ik niet onderuit kan ( mad.gif BAAL) , komt gewoon niet goed uit...., wil graag nog heel veel aanpassen aan de auto en alleen daarom zou het al een ideaal evenement zijn..., als ik tussendoor weg kan dan wordt het waarschijnlijk toch even snel de leasebak om wat spullen op te kunnen halen. huh.gif .

Zie je graag een keer in de buurt ronddarren met de Jeep ( en hoop dat er eens een hoop richting regio Zuid-Holland/Rotterdam komen. wink.gif .)

Groeten ad(hd) wrangler 92

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook wat met mij afspreken.

Ik woon daar in de buurt. Regelen we Jan ook even.

Je hebt een pb`tje !!!! Dus spreken we snel wat met z`n allen af voordat ze het opeens weer afvoeren.......Hoop van niet maar ieder dag is er 1 !!!!

Groeten ad

anders wil ik ook mee is ook in de buurt van mij. kom nl uit gouda

moet binnenkort toch mijn banden ophalen wil ik ze ook gelijk uitproberen

Je hebt een pb`tje

Je kunt ook wat met mij afspreken.

Ik woon daar in de buurt. Regelen we Jan ook even.

je hebt een pb`tje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anders wil ik ook mee is ook in de buurt van mij. kom nl uit gouda

moet binnenkort toch mijn banden ophalen wil ik ze ook gelijk uitproberen

Probeer het even met de oude bandjes biggrin.gifbiggrin.gif , de kop van het topic is wat veranderd , zie datum en afspreken....

Ziet er leuk uit, als ik in de buurt kom dit weekend laat ik het ff weten, zonder bomen in de buurt is het veiliger met z'n 2en of meer smile.gif

Zie het topic, er zijn al redelijk wat gegadigden dus kan leuk worden ( fototoestel mee) ......kijk even in het topic en geef een dag en tijd door dat je kunt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...