Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Vandaag weer een en ander aan mn aanhanger geprutst. Zit een afdekzeil op wat veel water opvangt

Onder het rijden waait het er wel af maar als je stil staat krijg je zwembadje. Aluminium buis ( vierkant) over de zijkant gespannen en nog 2 Ikea douchegordijn stangen ertussen geklemd.

Tussen de zijschotten. Die kun je inschuiven en uitschuiven van 1 meter tot 2 meter. zijn ook handig om lading niet te laten schuiven. Ook nummerplaat klemmen gemonteerd.

Aanhanger is 210 lang bij 110 breed en 73 cm hoog. en weegt maar 160 kgs 13 inch wielen3229pongratzimposlpa206.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Yep. Ben behoorlijk onder de indruk. Is naar mijn gevoel rapper dan de benzineversie. Andere overbrenging (3.73 ipv 3.21) helpt daarbij natuurlijk. Herrie valt reuze mee. Volgens mij is de geluidsisolatie ook beter. Ik kom dan ook purschuim op de raarste plaatsen tegen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik mijn weber heb ingebouwd.....en hij loopt nu super rustig! Nooit gedacht dat een carburateur wisselen zo'n grote invloed zou hebben.

Ook de knallen in de uitlaat zijn nu verleden tijd.......

Nu de HEI binnenkort nog......

bewerkt door Canaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ik vanochtend geslaagd ben voor mijn motorrijbewijs! Wilde hem voor de nieuwe regelingen op 19 januari hebben, daarna wordt alles veel moeilijker en veel duurder :frusty::D :D

Gefeliciteerd! Ik heb m'n rijbewijs om dezelfde reden gehaald dit jaar.

De motor komt later wel een keer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd! Ik heb m'n rijbewijs om dezelfde reden gehaald dit jaar.

De motor komt later wel een keer...

Dank je! Ja hier ook, voorlopig helemaal geen plannen daarvoor...

Maaruh, jij bent toch boven de 24... Dan heb je toch niks met die regeling te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...