Spring naar bijdragen

"Flowmaster"


Viper
 Share

Recommended Posts

tja, khoor er altijd veel mensen over praten, zouden DUS veel reacties op moeten komen huh.gif

Ik heb er geen ervaring mee, want EPS....

Had ik ook geinformeerd bij EPS....was me helaas iets te prijzig (€ 1025 voor alleen de, op maat gemaakte, achterdemper). het is natuurlijk wel een stukje vakwerk wat die gasten leveren maar mij iets te prijzig sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viper, ik heb deze onder de grand hangen:

50 Deltaflow

levert goed geluid. Menhoort je van verre wel aankomen, mn met 1500-1800 toeren.

Pk niet duidelijk te merken, wel dat hij minder snel terugschakelt: zou op meet koppel moeten duiden.

heel goed zelf te plaatsen, trouwens. ( ook met 2 linkerhanden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik ook geinformeerd bij EPS....was me helaas iets te prijzig (€ 1025 voor alleen de, op maat gemaakte, achterdemper). het is natuurlijk wel een stukje vakwerk wat die gasten leveren maar mij iets te prijzig sad.gif

Pfff dat is héél veel geld ja. Ik was voor de YJ iets van €470 kwijt, demper(tje wink.gif ) plus op maat gemaakt stuk van demper naar achteren, alles in rvs. Dus zeg maar vanaf de cat naar achteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de garage voor het laten plaatsen van de "Flowmaster". Mooi donker geluid welk niet overdreven klinkt binnen in de auto....ook bij stationair loop hoor je zo'n typische 'ge-pruttel' tongue.gif

Qua trekkracht is er geen verschil maar ik heb wel meer bekijks (De Jeep dan, ik niet biggrin.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...