Spring naar bijdragen

auto restauratie in Polen


bartelholandes
 Share

Recommended Posts

NIET doen ! ik heb er 2 auto's laten restaureren maar achteraf had ik dat nooit moeten doen.

Als je er bij kan blijven de hele dag dan gaat het misschien goed maar zodra jeje omdraaid dan gaat het fout(is mijn ervaring) heb de auto's nu hier uit elkaar laten halen en wat je dan allemaal ziet mad.gifmad.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

je kan ook een Nederlander je huis of auto laten schilderen, waarbij de verf er na een paar weken vanaf bladdert.. Prutswerk is (helaas) niet taal- en/of regiogebonden..

M.a.w. er zijn goede adressen in Polen, maar je kan dat beter uitbesteden aan een Nederlandse firma, die dat daar laat doen en controleert. De verantwoording ligt dan hier in NL. Heb gehoord dat First Floor classics dat ook zo doet. Heb er echter geen binding en/of ervaring mee. T.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Collegae!

Een oplettend lid op het forum is mij voor… ja zowel de baas als de Jeep zijn terug! De baas is in 2007 hier geweest en heeft de rode lijn per Subaru afgelegd:

routesouthamerica.jpg

De Jeep was ondertussen in Polen en na 2 jaar is hij terug. Menig ander dacht die zien we nooit meer terug, maar net zoals zijn baas keurig teruggekomen. Nou keurig… de Jeep staat sinds een paar weken in de garage en inmiddels zijn er zo’n 25 manuren besteed aan het corrigeren van montagefouten en naar schatting zouden er nog circa 10 uren nodig zijn. Een foto voor en na:

cimg0519800x600.jpg

cimg1206800x600w.jpg

Als de auto terug is zal ik eens proberen een onderbouwde conclusie te trekken… meer foto’s mijn Jeep.

Groeten,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

we willen het goedkoop en dan loop je dat risico:yes:

de Pool die mn huis nu heeft gedaan was een vakman.

Ik werd net gebeld door een vriend van me (Hollander) die woont in Poznan

Hij kocht een oude Mercedes en laat hem restaureren in Poznan

slechte stukken vervangen etc en helemaal spuiten

Hij brengt hem en maakt fotos als hij gestript wordt.

Hij moet voor het opknappen en spuiten eur 2000 betalen.

Hij zou me fotos mailen van het proces.excitedwx8.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...