Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

-zucht-

Zoals al eerder aangegeven: De prijzen staan op de website van DCN. Nu kan het zijn dat ze daar nog niet zouden moeten staan, maar ze staan er wel!

Misschien een foutje? Geen idee. Maar geen "smaltalk" van "nitwits" dus. Gewoon op de officieële site terug te vinden!

En niemand beweerde hier dat de dealers de prijzen al officieel vernomen hebben... Kan maar zo dat ze het echt nog niet weten. Maar wanneer je aangeeft dat de prijzen op 't WWW al te vinden zijn, zal een goede verkoper op z'n minst even kijken.

En verder:

Dat jij, die blijkbaar volledig in de Jeepwereld bekend bent, aan het motortype niet kunt zien dat de prijzen van een JK zijn, mag je ons niet verwijten. Dan zul je toch moeten gaan erkennen dat je, op jeep gebied, groener bent dan Groentje, die dat blijkbaar wel kan!

Laat ik het zo zeggen: Je vraagt ergens om, krijgt een antwoord, en weet het zelf blijkbaar toch beter. :rolleyes: Daarnaast is je "toon" in de laatste postjes niet zo prettig, en dan druk ik het voorzichtig uit.

M.a.w.: Graag wat milder.. iedereen probeert je gewoon van dienst te zijn!

-slotje-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Beest,

Tof dat het slotje eraf is maar ik begrijp de herrie niet...... of de prijzen zijn officieel of niet en wat die dealer betreft tja je moet er vanuit gaan dat die puur om de centjes handelen en meestal niet dat echte "Jeep gevoel" hebben als wij. Wat ik betreur natuurlijk, ik heb liever een verkoper die handelt vanuit zijn onderbuik dan iemand die puur pragmatisch handelt.

Dus ik begrijp mensen zoals Vla en Groentje dat ze op een bepaalt moment niet meer weten waar ze aan toe zijn en dan door zo'n verkopers tegen mekaar op gaan... zonde. Ik heb het al vaker vermeld dat Jeep/Chrysler er met Daimler er op dat vlak niet op vooruit zijn gegaan, en sorry voor de opmerking, maar de arrogantie waar de verkopers zijn mee opgeleid in die groep is nie normaal en ik kan het weten.

Ik heb zelf jarenlang verkoopstraining gegeven, ooit moest ik een trainingsmodule opmaken voor DC in Gent en die managers gaven me uitdrukkelijk de opdracht om die aan te passen omdat ze het imago van Mercedes niet wilden schaden hun publiek vraagt om een bepaalde afstand te houden tussen hun, niet te technisch, niet te emotioneel en rationeel blijven. Kijk waarom denk je dat Volvo de laatse jaren hier succes boekt..... omdat ze het net andersom aanpakken.

Gr Hein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er verder niet op in.

Over enige tijd zullen we wel zien of die 41490 en 45990 voor een JK geleverd in Nederland op jeep.nl wel of niet correct waren. :thumbsup:

vr groet,

Groentje

Tja,

Volgens Chrysler Jeep Eindhoven zijn de actuele prijzen op www.jeep.nl, NIET van de nieuwe Wrangler (.....) maar van de huidige, zoals ik al vermoedde.

Jammer, want dan kan ik nog geen concrete zaken doen, maar ik heb geduld.

Als er echt, serieus, meerdere patijen, willen aanhaken qua inkoop van een of meer nieuwe Wranglers, dan hoor ik dat graag, want dan kunnen we inkoopvoordelen behalen dunkt me. Tirekickers and timewasters: get lost!

vr.gr.,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja,

Volgens Chrysler Jeep Eindhoven zijn de actuele prijzen op www.jeep.nl, NIET van de nieuwe Wrangler (.....) maar van de huidige, zoals ik al vermoedde.

Jammer, want dan kan ik nog geen concrete zaken doen, maar ik heb geduld.

Als er echt, serieus, meerdere patijen, willen aanhaken qua inkoop van een of meer nieuwe Wranglers, dan hoor ik dat graag, want dan kunnen we inkoopvoordelen behalen dunkt me. Tirekickers and timewasters: get lost!

vr.gr.,

Vla

Ik snap hun reactie wel, maar ze hebben niet gekeken klaarblijkelijk. Of ze ontkennen om een duistere reden??? :thumbsup:

Die link is van de huidige pagina Jeep.nl en er staat gewoon letterlijk Wrangler 2.8 CRD. Dat is de JK.

Maar goed.. de commander.. iemand nog een testrit gedaan?? <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Commander gaat al weer verdwijnen volgens Autointernationaal. nl

Is ook niet zo verwonderlijk. Ik was vorige maand een paar weken in de VS. Daar zie je heel veel Commanders, alleen niet op de weg maar op het terrein van de dealers. Ze worden bijna niet verkocht daar. Geldt trouwens ook voor de Compass. 2 mislukte modellen in 2 jaar tijd, dat doet ons merk geen goed. Als ik dan zie dat de nieuwe Liberty een opgeleukte Dodge Nitro is dan vrees ik het ergste voor dat model. De marketing bij Jeep is de weg een beetje kwijt vrees ik. Wellicht dat de Patriot en de nieuwe Wrangler de verkopen nog wat op peil kunnen houden de komende jaren. Zo niet dan kon het wel eens slecht aflopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de laatste... Hij blijft in 2008 zeker nog in productie.

Overigens is de nieuwe Liberty gewoon de KJ met wat vierkantere accenten... Vergelijk de foto's maar eens met de huidige generatie en let dan vooral op het deel tussen A en C stijl.

De Compass zal voor de USA te klein zijn.... Hier zie ik 'm nog wel een redelijk succes worden... Hij is best een aparte verschijning tussen Astra's en Golfjes... Dat trekt altijd mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik de laatste? Hij komt eind maart ons Commandertje diesel.

vr. gr.

Toon

Hoi Toon,

Geen zorgen hoor: in de USA zijn in Q3 2006 voor het eerst meer Commanders dan New Grand Cherokees verkocht en ze staan daar als consumenten te trappelen voor de Dieselmotoren. Als ze ook de Diesel-infrastructuur (tankstations en bevoorrading) voor elkaar hebben gaat het m.i. boomen. Er wordt nl. veel geklaagd over de relatief slechte actieradius en het hoge verbruik van de so called "Freedom Machine", die ze op zich OK vinden als kopers. Ik kan me daar wat bij voorstellen.

vr.gr.,

Vla

PS: jullie gaan genieten als-ie afgeleverd is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al Commanders ziet rijden in de VS dan zijn het de Laredo uitvoeringen met de 3.7 V6 motor en 2wd. 4wd wordt bijna niet verkocht in de VS. Diesel is inderdaad nog een probleem daar. Slecht imago, duurder dan benzine.

De Nitro is gebaseerd op de huidige Liberty. Inderdaad wat groter en het reservewiel onder de auto. De nieuwe Liberty is technisch vrijwel gelijk aan de Nitro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Als je al Commanders ziet rijden in de VS dan zijn het de Laredo uitvoeringen met de 3.7 V6 motor en 2wd. 4wd wordt bijna niet verkocht in de VS. Diesel is inderdaad nog een probleem daar. Slecht imago, duurder dan benzine.

De Nitro is gebaseerd op de huidige Liberty. Inderdaad wat groter en het reservewiel onder de auto. De nieuwe Liberty is technisch vrijwel gelijk aan de Nitro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...