Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Inderdaad leuke wagen maar heb toch maar beslist om 2 nieuwe Wranglers te kopen...............

Waarom? Wel de Comander is gebaseerd op het publiek van Mercedes GL/ML en BMW X5 en dergelijke.

Zonder daar neerbuigend over te doen maar je hoeft géén terreinervaring te hebben om met dit type wagen te rijden.

Vanuit commercieel standpunt kan ik "Jeep" begrijpen maar de echte fun beleef je, en dan spreek ik geheel voor mijn eigen rekening nog altijd meer in een Jeep waar je zelf een stuk controle over hebt, maakt niet uit of dat een Wrangler, Cherokee of Grand Cherokee is.

Eéntje zal er zijn met de dieselmotor van MB en de andere met de nieuwe 6 in lijn. Men heeft me belooft om tegen juli 2007 te kunnen leveren dus we zien wel.

Greetz Hein

Semper Fi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad leuke wagen maar heb toch maar beslist om 2 nieuwe Wranglers te kopen...............

Waarom? Wel de Comander is gebaseerd op het publiek van Mercedes GL/ML en BMW X5 en dergelijke.

Zonder daar neerbuigend over te doen maar je hoeft géén terreinervaring te hebben om met dit type wagen te rijden.

Vanuit commercieel standpunt kan ik "Jeep" begrijpen maar de echte fun beleef je, en dan spreek ik geheel voor mijn eigen rekening nog altijd meer in een Jeep waar je zelf een stuk controle over hebt, maakt niet uit of dat een Wrangler, Cherokee of Grand Cherokee is.

Eéntje zal er zijn met de dieselmotor van MB en de andere met de nieuwe 6 in lijn. Men heeft me belooft om tegen juli 2007 te kunnen leveren dus we zien wel.

Greetz Hein

Semper Fi

Op zich een erg leuke keuze.. Je zal een van de eerste zijn die direct kan vergelijken aan deze kant van de grote plas. (is het geen V6 trouwens?)

...ik ben vreselijk benieuwd naar die diesel versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, ik verwacht er toch wel wat van ik weet het is een MB motor en ik wil hem niet testen in een ML, mijn schoonbroer heeft er één met een 2.8 crd en ik kan de verleiding weerstaan, alhoewel...... nee, nee ik wacht wel in elk aan koppel zal het er niet aan ontbreken.

Ik hoop dat die leveringstermijn stand houdt dan kan ik hem meenemen naar de Provence.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... nog altijd meer in een Jeep waar je zelf een stuk controle over hebt, maakt niet uit of dat een Wrangler, Cherokee of Grand Cherokee is.

Ik denk dat je je vergist of dat je niet goed geinformeerd bent: de Commander is juist gebaseerd op de Grand Cherokee en qua "controle" verschillen ze n.m.m. bijna niet.

Groeten,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar de doelgroep is iets anders en daarmee misschien de uitleg naar het publiek? Ik weet niet wat de verkoper tegen hem heeft verteld..

Maar je hebt gelijk dat het technisch eigenlijk een WK is. (misschien nog wel meer)

Ik weet niet of de controle anders is. :rolleyes:

De 'fun' uitstraling waar Brooks69 het over heeft is natuurlijk wel een punt, dat blijkt wel uit zijn keuze voor de Wrangler(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Kameel, de Commander staat op het zelfde chassis als de GC maar heeft toch enkele technische verschillen, kijk als ik toch de Jeep instructeurs mag geloven die me die dag hebben begeleidt. Allen vonden de Commander een puike Jeep maar ze moesten toch toegeven dat het anders rijden is met een GC en meer ervaring verreist..... maar hé alles is bij alles laat ik dat aan anderen over om een andere mening te hebben nietwaar. Wat voor de éne zwart is, is voor de andere wit en gelukkig maar anders is er geen forum zoals deze zodat we kunnen blijven praten

Hein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar de doelgroep is iets anders en daarmee misschien de uitleg naar het publiek? Ik weet niet wat de verkoper tegen hem heeft verteld..

Maar je hebt gelijk dat het technisch eigenlijk een WK is. (misschien nog wel meer)

Ik weet niet of de controle anders is. :thumbsup:

De 'fun' uitstraling waar Brooks69 het over heeft is natuurlijk wel een punt, dat blijkt wel uit zijn keuze voor de Wrangler(s).

Tja, als je het zo stelt kan ik me er - hoewel fun natuurlijk erg subjectief is - wel wat bij voorstellen. Ik denk dat ik ook maar eens een Wrngler ga proberen om het beste vergelijkingsmateriaal te hebben. Mooie rooie Rubicon tweedeurs wordt het!

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Inderdaad leuke wagen maar heb toch maar beslist om 2 nieuwe Wranglers te kopen...............

Waarom? Wel de Comander is gebaseerd op het publiek van Mercedes GL/ML en BMW X5 en dergelijke.

Zonder daar neerbuigend over te doen maar je hoeft géén terreinervaring te hebben om met dit type wagen te rijden.

Vanuit commercieel standpunt kan ik "Jeep" begrijpen maar de echte fun beleef je, en dan spreek ik geheel voor mijn eigen rekening nog altijd meer in een Jeep waar je zelf een stuk controle over hebt, maakt niet uit of dat een Wrangler, Cherokee of Grand Cherokee is.

Eéntje zal er zijn met de dieselmotor van MB en de andere met de nieuwe 6 in lijn. Men heeft me belooft om tegen juli 2007 te kunnen leveren dus we zien wel.

Greetz Hein

Semper Fi

Hoi Hein,

Mag ik vragen van welke prijzen je bent uitgegaan toen je besloten hebt om geen Commander te kopen, maar je in plaats daarvan twee nieuwe Wranglers aan te schaffen? Bij mijn dealer zijn nog geen prijzen bekend zei hij vandaag, misschien weet jij meer!

En lijkt het jou geen geweldig idee als we er meteen DRIE bestellen (twee voor jou en eentje voor mij) en op die manier een GIGA-korting bedingen? Ik voel daar wel voor. Wat jij?

vr.gr.,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hein,

Mag ik vragen van welke prijzen je bent uitgegaan toen je besloten hebt om geen Commander te kopen, maar je in plaats daarvan twee nieuwe Wranglers aan te schaffen? Bij mijn dealer zijn nog geen prijzen bekend zei hij vandaag, misschien weet jij meer!

En lijkt het jou geen geweldig idee als we er meteen DRIE bestellen (twee voor jou en eentje voor mij) en op die manier een GIGA-korting bedingen? Ik voel daar wel voor. Wat jij?

vr.gr.,

Vla

Prijzen staan op Jeep.nl

http://www.jeep.nl/web/show/id=740185

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Commander had niet die fun uitstraling, prijs speelde géén hoofdrol maar ik kan je verzekeren dat ik 2 Wranglers heb voor de prijs van een Commander unlimited.

De nieuwe Wrangler 2.8 crd betaal ik 24.900 ?, de 3.8 benzine unlimited 27.900 ?, alle prijzen 21% btw in. Maar ik ben zelfstandige dat betekent dat ik zowiezo al mijn btw recupereer en dan mijn fleetkorting heb dus..........

Oja nieuwprijzen in Nederland zijn altijd duurder als in Belgie, dus niet te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de KJ gezien op het autosalon in Brussel en voor Belgie waren de prijzen al bekent.

Ik heb tevens mijn bestelling geplaatst zonder prijs te weten daar ik een budget had die een beetje marge heeft.

>>>Je schreef: voor Belgie waren de prijzen al bekent.<<<

Wow geweldig! Mag ik als argeloze bezoeker van dit forum vragen wat je dan uiteindelijk voor je twee nieuwe Wranglers hebt betaald na recuperen van de Btw en aftrek van je fleetownerskorting? En wanneer worden ze afgeleverd?

Misschien kan ik daar als collega-ondernemer wat van leren en mijn voordeel doen.

vr.gr.,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler 2.8 CRD a/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 2.8 CRD a/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 2.8 CRD m/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 2.8 CRD m/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 3.8 a/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 3.8 a/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 3.8 m/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 3.8 m/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00

Dat zijn géén TJ's.... 3.8V6 én de CRD zijn pas in de JK leverbaar geworden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler 2.8 CRD a/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 2.8 CRD a/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 2.8 CRD m/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 2.8 CRD m/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 3.8 a/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 3.8 a/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00 Wrangler 3.8 m/t SportBruto cat. prijs incl. BTW? 41.490,00 Wrangler 3.8 m/t RubiconBruto cat. prijs incl. BTW? 45.990,00

Dat zijn géén TJ's.... 3.8V6 én de CRD zijn pas in de JK leverbaar geworden!

Hoi 87Wrangler,

Bedankt voor je input, maar de Nederlandse prijzen voorde nieuwe Wrangler zijn echt nog niet bekend, helaas...

Vandaag nog over gebeld en ben afgescheept door de dealer met een kluitje in het riet.

vr.gr.,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja....

Dealer met internetaansluiting zoeken misschien? :rolleyes:

Prijzen staan gewoon op de Jeepsite... Verwarring met de TJ is niet mogelijk: Ten eerste door de vermelde motoren, ten tweede door de sterk gestegen prijzen!

Soms zeggen ze dan: get a life!

Als de dealer niet op de hoogte is kan je er m.i. gerust van uit gaan, dat de importeur ook nog niets officieel heeft bekend gemaakt.

Zij willen nl. zaken doen en hebben geen belang bij smalltalk van nitwits, die veel lullen maar niet over de brug komen.

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zeggen ze dan: get a life!

Als de dealer niet op de hoogte is kan je er m.i. gerust van uit gaan, dat de importeur ook nog niets officieel heeft bekend gemaakt.

Zij willen nl. zaken doen en hebben geen belang bij smalltalk van nitwits, die veel lullen maar niet over de brug komen.

Vla

En 2.8 CRD en 3.8l benzine zijn nooit geleverd in de TJ dus die prijzen op de Jeep.nl de officiele site van de importeur zijn voor de JK.

En je krijgt hier op 't forum serieus antwoord van andere jeepers.

Door ons uit te schelden door nitwits maak je geen vrienden mee. :rolleyes:

Doe eens normaal of sodemieter anders op van 't forum.

vr groet,

Groentje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En 2.8 CRD en 3.8l benzine zijn nooit geleverd in de TJ dus die prijzen op de Jeep.nl de officiele site van de importeur zijn voor de JK.

En je krijgt hier op 't forum serieus antwoord van andere jeepers.

Door ons uit te schelden door nitwits maak je geen vrienden mee. :rolleyes:

Doe eens normaal of sodemieter anders op van 't forum.

vr groet,

Groentje

Tja groentje..

Je doet je nick eer aan maar hebt gelijk. Uitschelden is niet leuk he! Zeker niet als het goed bedoelt.

Maar laat ik het uitleggen: waar ik me - poor me - aan stoor, is dat mensen meningen gaan verkondigen op onjuiste gronden. Zo van: dit deugt niet en dat ga ik kopen (bullshit) . En volgens mij heb ik nooit gescholden (corrigeer me als ik het fout heb) want dat zit niet in mijn aard. Wel heb ik Jeep hoog zitten en ben ik geinteresseerd in OPRECHTE jeepverhalen op dit forum.

Duidelijk voor jou?

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En 2.8 CRD en 3.8l benzine zijn nooit geleverd in de TJ dus die prijzen op de Jeep.nl de officiele site van de importeur zijn voor de JK.

En je krijgt hier op 't forum serieus antwoord van andere jeepers.

Door ons uit te schelden door nitwits maak je geen vrienden mee. :rolleyes:

Doe eens normaal of sodemieter anders op van 't forum.

vr groet,

Groentje

Blijft een feit dat jij hier compleet de plank missloeg met je vermeende prijzen voor de nieuwe Wrangler (die nog niet bekend zijn in NL)!!!

Niet serieus te nemen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...