Spring naar bijdragen

Grand Wagoneer zakelijk berijden


Recommended Posts

Hey Mark, bedankt!

Fotootje?

Wat voor type is het en wat heb je betaald (als ik dat vragen mag..)? Dan krijg ik een beetje een gevoel bij de prijzen; Ik kom van alles tegen, van $3000 tot $18.000 voor een '83 Wagoneer en alles wat er tussen zit in Euros. Moeilijk om een beetje prijsgevoel te krijgen.

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 9500euro betaald toen moest ernog gas ingebouwd worden en heb hem laten helemaal tectyleren. En eigenlijk zou ie een nog keer overgespoten moeten worden hij is een beetje mat door de zon vanuit de L.A.

Denk dat als je een goeie betrouwbare Wagoneer wilt dat je rond de 10.000euro kwijt bent.

Me Jeepie 85er body met 79er onderstel

DSC01196.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Arjen,

Bedankt! Dus de Wagoneer is geschikt als "daily driver"?

Wat is de makke van het achterraam? Door waterinloop (wellicht rubbers?) gaat mechaniek roesten?

Zijn er verder nog zaken waar je op moet letten bij aanschaf?

Kollee: Inderdaad The Gallery; Heb begrepen dat er ook auto's van wagoneer.nl naar The Gallery schuiven..

De prijs voor een goede 1980-1985 ligt bij beide rond Euro 12000. Is dat een redelijke prijs, of is het beter naar de "handel" te gaan, met wellicht zelfde kwaliteit auto..?

gr.

Het is een raar iets dat mechaniek van de achterraam de raam kan uit de lijst waar hij in vastzit uitgeroest zijn

het zijn 2 armen die in 2 nietgelaagerde schanieren omhoog of omlaag gaan . gewoon kijken als je hem gekocht hebt

let op roest onderaan klep en de stijl tussen de deuren .Gewoon mee gaan rijden themp in de gaten houden, koud starten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...