Spring naar bijdragen

wat eten we vanavond ??


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Had die antilliaanse TV kok wat zien maken en dacht hee das lekker.

Aardappelen, Paprikaas en tomaten en daar een hele boel verse origano overheen beetje olijfolie en 15 minuten in de oven op 220 graden

Was vergeten dat die aardappelen eerst gekookt moesten worden dus foutje

Patatten eruit effe gaar stomen en weer in de oven.

Nog een bak champignons eroverheen gedaan en een potje rode wijn saus

Verse peperkorrels en moet zeggen Kan slechter

dalijk ff uitbuiken en een caramel puddinkje toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gegeten :notenrijst, japanse roerbakgroenten en hamlapje

de honden eten vandaag gekookte kippenlever en macaroni gekookt in het kookwater van de lever en rauw rundvlees ( biefstuk nog wel, de zak waar het in zat in de vriezer was gescheurd en het zag er niet zo lekker meer uit maar de honden zijn er blij mee laugh.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gegeten :notenrijst, japanse roerbakgroenten en hamlapje

de honden eten vandaag gekookte kippenlever en macaroni gekookt in het kookwater van de lever en rauw rundvlees ( biefstuk nog wel, de zak waar het in zat in de vriezer was gescheurd en het zag er niet zo lekker meer uit maar de honden zijn er blij mee laugh.gif )

Er is tegenwoordig héél goed kant-en-klaar voer voor honden te koop hoor...

En misschien nog wel beter dan; gekookte kippenlever en macaroni gekookt in het kookwater van de lever en rauw rundvlees

tongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is tegenwoordig héél goed kant-en-klaar voer voor honden te koop hoor...

En misschien nog wel beter dan; gekookte kippenlever en macaroni gekookt in het kookwater van de lever en rauw rundvlees

tongue.gifwink.gif

nope dat kan ik bestrijden > kant-en-klaar voer is geheel niet beter dan zelfgemaakt vers voer wink.gif ( en dat is inmiddels ruim bewezen ) vers eten blijft het beste voor mens en dier smile.gif vandaag krijgen ze rundergehakt met gemalen groenten cool.gif wat ik zelf ga eten weet ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vers versus blik of diepvries

vers is helemaal niet altijd beter en bevat ook niet altijd meer vitamines

misschien wel lekkerder maar zit vaak tussen je oren.

vers versus blik of diepvries wink.gif

klopt maar hondenblikvoer is dus wel degelijk pure rotzooi, en veel droge brokken ook behalve het voer van Hill's en wat ander fabrikanten maar dat zijn er weinig wink.gif pedigree gebruikt ipv vlees , soja en er zit teveel zout, vocht en gelatine in , waardeloos voor een hond dus. Op veel hondenvoerzakken staan ook niet de ingredienten maar alleen de voedingswaarden van het voer, want dat is verplicht en de rest niet, er staat dus bv op eiwit 20% maar dat zegt helemaal niets over de kwaliteit want het eiwit kan wel van schoenzolen komen en voer je je hond dus alsnog rotzooi. en ook al heet het voedingswaarden voor veel voeders heeft eht dus absoluut geen waarde .En zo kan ik nog wel ff doorgaan maar dat doe ik niet want dan gaat het nog meer off topic/

er zijn ook goede diepvriesvoeren voor honden verkrijgbaar en af en toe krijgen die van mij dat ook voor de variatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt maar hondenblikvoer is dus wel degelijk pure rotzooi, en veel droge brokken ook behalve het voer van Hill's en wat ander fabrikanten maar dat zijn er weinig wink.gif pedigree gebruikt ipv vlees , soja en er zit teveel zout, vocht en gelatine in , waardeloos voor een hond dus. Op veel hondenvoerzakken staan ook niet de ingredienten maar alleen de voedingswaarden van het voer, want dat is verplicht en de rest niet, er staat dus bv op eiwit 20% maar dat zegt helemaal niets over de kwaliteit want het eiwit kan wel van schoenzolen komen en voer je je hond dus alsnog rotzooi. en ook al heet het voedingswaarden voor veel voeders heeft eht dus absoluut geen waarde .En zo kan ik nog wel ff doorgaan maar dat doe ik niet want dan gaat het nog meer off topic/

er zijn ook goede diepvriesvoeren voor honden verkrijgbaar en af en toe krijgen die van mij dat ook voor de variatie

Fokker zeker tongue.gif

Laatste opm, anders teveel off topic enz.

Ingrediënten zijn WEL verplicht op de verpakking en wel volgens de FDA regels; in volgorde van hoeveelheid. Grootste ingrediënt dus als eerste, in veel gevallen (goedkope producten) granen en/of rijst, duurdere productens als eerste vlees (geen vleesmeel!!).

Zelf krijg je met "zelfbrouwsels" (met alle respect), de voeding nooit compleet (zie opm. van Dez).

Diepvries voeding: prima, als het maar complete voeding is. Rodi compleet bijv. (heb ik nog en aantal jaren de marketing voor/van gedaan wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...