Spring naar bijdragen

mini meeting


Beest
 Share

Recommended Posts

op irc had iemand plan gevat om een stukje te gaan rijden op de maasvlakte.

met 6 Jeeps en een slet + een bbq......

lekker aan het spelen geweest.....

ow ook nog stuk of wat foto's gemaakt

foto's zeggen meer dan woorden, en aan gezien ik nu toch geen volzinnen kan maken, plaast kmeel die foto's ff rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja was heel gezellig.....

in dat moddergat is m'n voorbumper bietjuh uit z'n vorm gegaan...dus Banaan..zodra roofrack klaar is gelijk maar door voor een stalen bumper smile.gif maar dat was nog niet het slimste wss m'n voordiff kapot

ik dacht eerst dat m'n homokineet weer kapot was maar het klonk anders... meer metaal op metaal, alleen waneer de Jeep moest trekken om op bult te komen en op de terugweg wier het gejoel steeds erger....

vandaag maar de zaak eens loshalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier toch ook iets 'kapot' gegaan. Het pendaal van de koppeling hang de eerste 5 cm heeel los. Weet niet hoe ik het moet anders moet zeggen.

Na de eerste 5 cm ongeveer is het weer een normale koppeling die je indrukt. koppelt dan ook normaal.

Denk dat er iets los is gegaan ofzo. iemand een idee? Vanavond eerst even kijken in Haynes hoe alles vast hoort te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier toch ook iets 'kapot' gegaan. Het pendaal van de koppeling hang de eerste 5 cm heeel los. Weet niet hoe ik het moet anders moet zeggen.

Na de eerste 5 cm ongeveer is het weer een normale koppeling die je indrukt. koppelt dan ook normaal.

Denk dat er iets los is gegaan ofzo. iemand een idee? Vanavond eerst even kijken in Haynes hoe alles vast hoort te zitten.

Ik had laatst op strand horst exact hetzelfde, bleek dat mijn bovenste koppelingcylinder lek was. voor +- 120euro een nieuwe gekocht en na een kwartiertje werk was het weer verholpen. Kijk ff of het achter je koppelingpedaal nat is, zoja dan weet je het zeker. Let op haal deze vloeistof goed weg met veel water en zeep, het is dot3 vloeistof (remvloeistof) die troep bijt door alles heen.

succes

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...