Spring naar bijdragen

Gekke storingen


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden nieuwe WK gekocht. Heerlijke auto. Maar ik heb twee rare problemen:

1. De schijven zijn kromgetrokken na 10.000 km (voor onder garantie vervangen omdat het stuur trilde onder het remmen, achter voel ik ze nog een beetje in het rempedaal). Is dat niet een beetje vroeg zou ik zeggen.

2. De stoffen bekleding geeft vieze watervlekken als het binnenregent. Gebeurt dus altijd. Al een keer laten diepstomen maar het komt gewoon terug. Is daar iets aan te doen, anyone??

Groeten,

Lagonda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zie je niet alleen bij ZJ maar ook bij andere automaten.

TIP.

Zet hem als je wacht voor een stoplicht in de N dan kan alles even tot rust komen.

Tevens moet je bij na hard remmen niet door een plas rijden dan koelt

je remschijf te snel af en kan hij ook krom trekken.

Laat je Jeep zoveel mogelijk om je motor afremmen dit scheelt een hoop remblokken en schijven.

Wat betreft de vlekken in je bekleding, daar weet ik niets van.

Een oplossing kan zijn een hoes er overheen als je het terrein in gaat.

Succes.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zie je niet alleen bij ZJ maar ook bij andere automaten.

TIP.

Zet hem als je wacht voor een stoplicht in de N dan kan alles even tot rust komen.

Tevens moet je bij na hard remmen niet door een plas rijden dan koelt

je remschijf te snel af en kan hij ook krom trekken.

Laat je Jeep zoveel mogelijk om je motor afremmen dit scheelt een hoop remblokken en schijven.

Wat betreft de vlekken in je bekleding, daar weet ik niets van.

Een oplossing kan zijn een hoes er overheen als je het terrein in gaat.

Succes.

BULL

Dankjewel Bull,

Ik rem al zoveel mogelijk op de motor af door met de auto stick terug te schakelen voor lullige bochtjes, rotondes etc..

Dat in de N zetten wist ik niet maar ga ik zeker vaker doen en plassen ontwijk ik normaal.

Wat de bekleding betreft, gaat het om gewoon/normaal regenwater! Geen modder of pekel maar gewoon regenwater. Eigenlijk moet dat niet kunnen vind ik, zeker niet op een Jeep, waar je toch wat intensiever gebruik veronderstelt als fabrikant... Maar goed, bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

Lagonda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...