Lagonda Geplaatst April 25, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2006 Hallo, Ik heb een paar maanden geleden nieuwe WK gekocht. Heerlijke auto. Maar ik heb twee rare problemen: 1. De schijven zijn kromgetrokken na 10.000 km (voor onder garantie vervangen omdat het stuur trilde onder het remmen, achter voel ik ze nog een beetje in het rempedaal). Is dat niet een beetje vroeg zou ik zeggen. 2. De stoffen bekleding geeft vieze watervlekken als het binnenregent. Gebeurt dus altijd. Al een keer laten diepstomen maar het komt gewoon terug. Is daar iets aan te doen, anyone?? Groeten, Lagonda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst April 25, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2006 Mogguh, en welkom. Niemand nog gereageerd? Bij de ZJ hoor je nogal eens dat de schijven krom trekken omdat je tijdens het stilstaan voor het stoplicht na een redelijke rempartij je voet op de rem houdt, terwijl ze dàn net ff wat koeling kunnen gebruiken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BULL Geplaatst April 25, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2006 Dit zie je niet alleen bij ZJ maar ook bij andere automaten. TIP. Zet hem als je wacht voor een stoplicht in de N dan kan alles even tot rust komen. Tevens moet je bij na hard remmen niet door een plas rijden dan koelt je remschijf te snel af en kan hij ook krom trekken. Laat je Jeep zoveel mogelijk om je motor afremmen dit scheelt een hoop remblokken en schijven. Wat betreft de vlekken in je bekleding, daar weet ik niets van. Een oplossing kan zijn een hoes er overheen als je het terrein in gaat. Succes. BULL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lagonda Geplaatst April 27, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 27, 2006 Dit zie je niet alleen bij ZJ maar ook bij andere automaten.TIP. Zet hem als je wacht voor een stoplicht in de N dan kan alles even tot rust komen. Tevens moet je bij na hard remmen niet door een plas rijden dan koelt je remschijf te snel af en kan hij ook krom trekken. Laat je Jeep zoveel mogelijk om je motor afremmen dit scheelt een hoop remblokken en schijven. Wat betreft de vlekken in je bekleding, daar weet ik niets van. Een oplossing kan zijn een hoes er overheen als je het terrein in gaat. Succes. BULL Dankjewel Bull, Ik rem al zoveel mogelijk op de motor af door met de auto stick terug te schakelen voor lullige bochtjes, rotondes etc.. Dat in de N zetten wist ik niet maar ga ik zeker vaker doen en plassen ontwijk ik normaal. Wat de bekleding betreft, gaat het om gewoon/normaal regenwater! Geen modder of pekel maar gewoon regenwater. Eigenlijk moet dat niet kunnen vind ik, zeker niet op een Jeep, waar je toch wat intensiever gebruik veronderstelt als fabrikant... Maar goed, bedankt voor jullie reactie. Groeten, Lagonda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst April 27, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 27, 2006 tja die bekleding heb ik ook geen antwoord op, neem aan al wel bij de dealer aangekaart? is zeker lullig/idioot...tis namelijk nou geen auto van 12.999 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lagonda Geplaatst April 27, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 27, 2006 tja die bekleding heb ik ook geen antwoord op,neem aan al wel bij de dealer aangekaart? is zeker lullig/idioot...tis namelijk nou geen auto van 12.999 euro Ik ga het bij nader inzien aankaarten ja. Het is een superauto maar dat soort mankementen nemen een hoop lol weg. Groeten, Lagonda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.