Spring naar bijdragen

Net gekocht


roger_s
 Share

Recommended Posts

Ku* is het. Compressie op zuiger 2...0 punten. Meter beweegt niet eens. Heb met de verkoper gebeld. We bellen u terug is het antwoord. Zoals ik al zei het geluk staat weer geheel aan mijn kant. Krijg er de !@#$#$%#% van.

We wachten af.

Overigens erger ik me zo omdat dit al de 3e auto is die ons zo verkocht is geworden. Nu was er zelfs een monteur mee.

Ik woon in Heerlen, z-limburg overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug van vakantie. Kreeg vanmiddag te horen dat waarschijnlijk de kop of de koppakking gescheurd is. Dit hebben ze getest door cylinder 2 onder druk te zetten en bij cylinder 3 kwam deze druk eruit.

kosten: Nieuwe kop: 1000,- nieuwe koppaking 600,-

Heb even info gevraagd bij www.jeepcherokeeparts.nl, deze kwamen met andere bedragen aanzetten: zo'n 700,- voor een goede kop (incl. reparatie natuurlijk). Dat is wel een ander bedrag.

Krijg verkoper niet te pakken, is vrij moelijk bereikbaar opeens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen de auto werd opgehaald liet ik de verkoper zien wat er gebeurd als ik de ontsteking los trek van no 2, namelijk niks. ik wilde hem dus laten zien dat dit bij cilinder drie wel gebeurd. Ik trok dus cilinder 3 los en er gebeurde ook niks (merkbaar). toen ik 4 lostrok, begon ie wel (nog) slechter te lopen. Ik wil de auto ook niet door hem laten repareren, maar door een erkend en onafhankelijk bedrijf.

Ik bel de verkoper maandag op om te vragen hoe hij hiertegenover staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste jeepers,

de cherokee is terug en rijd weer als vanouds. Kosten 300 euro (koppakking, en een beurt) dus dat valt me wel mee.

Moeten de bouten van de kop nog nagedraaid worden overigens?

Ik kan me nu storten of de electronica, want dat gaat echt niet samen met een jeep heb ik gemerkt :-)

Groet

Roger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koppen nadraaien ??

FF vragen bij garage i.v.m. evt. garantie mss.

Zal ook wel een reactie van hierkomen , prijs valt me erg mee eerlijk gezegd .

Waar was dat bdw, je weet maar nooit , ook voor andere Jeepers wel interesant mss..

Suc6 met je electro blink.gifrolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

300 euri voor een beurt is al bijna een normale prijs. Met die koppakking erbij is het bijna een koopje!

Natrekken van de kop is niet nodig.

Dat dacht ik ook al. Vandaag lekker weg geweest met de auto, was heerlijk. Ik hoop dat er verder niks meer aan komt. Morgen begin ik met poetsen van buiten, van binnen is ie als schoon, foto's zal ik dan ook maken en plaatsen.

De radio heb ik inmiddels weten aan te sluiten in de wirwar. Alle electrische ramen doen het weer. Nu alleen de bijrijders stoel en de cruisecontrol nog.

overigens waren de totale kosten voor het repareren van de koppaking 550 euro. dit gedeeld door 2 (ivm garantie) was dat 250 euro, en omdat alles openlag voor de beurt en reparatie spruitstuk 50 euro. Mij hoor je verder niet klagen, maar de kosten voor de pakking had ik liever niet dan wel gehad. Waar het was weet ik niet, omdat de auto niet bij de verkopende garage gemaakt is.

Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik best de naam van de garage opvragen.

Groet

Roger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...