Spring naar bijdragen

Wie was waar? En hoe was het daar?


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Wie was waar? En hoe was het daar?

4x4 terreinen

De titel zegt het al... wetenswaardigheden en lokatie's van & over 4x4 terreinen!

Natuurlijk... op internet is genoeg info over terreinen te vinden... maar actueel???

De bedoeling is, om hier dan maar een mooi overzicht te maken van de terreinen in Nederland.

Wil je posten? Kijk dan eerst even of het terrein al in de lijst staat! Voor aanvullingen op een terrein, of "gesloten verklaringen": Even een mailtje naar mij sturen. Ik zorg dan dat de informatie wordt bijgewerkt! Hierdoor is er van elk terrein maar een postje en zo blijft het overzichtelijk!

Natuurlijk is het niet toegestaan om op een postje te reageren in dit topic.... maar dat lijkt me logisch, toch?

Belangrijk is, dat de info die je geeft van jezelf komt! "Ik heb gehoord dat" en "volgens mij", daar hebben we niets aan! Zelf er geweest zijn en gereden hebben is een must! Enige uitzondering: Twijfels over legaliteit! Dus weet je niet zeker of het mag, maar rijden er vaak 4x4's en is het terrein het vermelden waard: Posten met mededeling dat je niet zeker weet of het 100% legaal is!

Info die we willen weten:

- Naam van het terrein ( als het een naam heeft)

- Lokatie / adres

- Terreingesteldheid (bos, zand, klei, water, enz)

- Clubterrein of niet

- evt Entreeprijs

- Vrij toegankelijk of besloten ( huur / gratis)

- Een paar foto's

- enz...

Hopen dat het een mooi naslagwerk wordt!

Posten maar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Goh, jammer! Na de enthousiaste verhalen uit Spaarnwoude en andere bijeenkomsten wilde ik eens kijken of ik misschien binnenkort zelf eens ergens voorzichtig wat kon gaan terreinrijden en onder dit topic verwachtte ik een paar ideeën op te kunnen doen. Helaas!

Ik hoop met dit berichtje het topic weer onder de aandacht te krijgen, zodat het misschien alsnog wat wordt . . . . :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, jammer! Na de enthousiaste verhalen uit Spaarnwoude en andere bijeenkomsten wilde ik eens kijken of ik misschien binnenkort zelf eens ergens voorzichtig wat kon gaan terreinrijden en onder dit topic verwachtte ik een paar ideeën op te kunnen doen. Helaas!

Ik hoop met dit berichtje het topic weer onder de aandacht te krijgen, zodat het misschien alsnog wat wordt . . . . :thumbsup:

Op de Maasvlakte ( aardig uit de buurt bij je helaas.... :rolleyes: ) kun je voor beginners en gevorderden en in alle soorten 4 wheel drives rijden. Zand en modder, glad terrein en diepe kuilen met modder....van alles wat ...ALLEEN GEEN BOMEN :huh: !!!!!! ( maar die heb je bij jullie zat.. :angry: )

Hopelijk daar eens een keer afspreken met een cluppie.... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

In axel dus het terrein de axelse valkte.. Erg leuk terrein voor beginner tot prof :thumbsup: Je kan er met elke 4x4 rijden. Het is met modder zand water bergen enz. Verder loopt er als het waren een soort pad omheen waar je als beginner langs kunt rijden. Verder is het midden het zwaarste stuk denk ik. Dit is misschien ook wel eens een leuk terrein om aftespreken? Maar ik denk voor de meeste erg uit de buurt :P

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wij hebben het Paasweekend doorgebracht op Domaine de Marsoupe. Vrijdag heen en maandag weer terug. De YJ op de aanhanger, ZJ ervoor. We hebben ons gruwelijk vermaakt! Het een stukkie rijden, maar zeer gezellig.

P2240030.JPG?no_history

P2240044.JPG?no_history

p2260067op6.jpg

Okee, dus voor de duidelijkheid:

- Naam van het terrein: Domaine de Marsoupe

- Lokatie / adres: Route de Woinville

55300 Saint Mihiel

Frankrijk

tel./fax: 0033 - 329890270

http://www.marsoupe.agib.nl/

- Terreingesteldheid: bos, en een veldje met waterbakken

- Terrein te huren/bespreken

- Entreeprijs 50 Euro per auto, 5 Euro p.p. voor overnachting op grasveld/camping (kinderen 2,50)

Voor meer foto's kijk op www.jeepie.tk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk is het niet toegestaan om op een postje te reageren in dit topic.... maar dat lijkt me logisch, toch?

Info die we willen weten:

- Naam van het terrein ( als het een naam heeft)

- Lokatie / adres

- Terreingesteldheid (bos, zand, klei, water, enz)

- Clubterrein of niet

- evt Entreeprijs

- Vrij toegankelijk of besloten ( huur / gratis)

- Een paar foto's :unsure:

- enz...

Aldus het openingspostje...

Dus: Topic even opgeschoond én hierbij een verzoek om meer info over de bezochte terreinen in de postjes te verwerken, zodat een ander er ook wat aan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet er ook nog 1:

Naam van het terrein ( als het een naam heeft): MOAB

- Lokatie / adres: Hele omgeving

- Terreingesteldheid (bos, zand, klei, water, enz) Klein beetje zand met een hoop stenen

- Clubterrein of niet: Vrij toegankelijk

- evt Entreeprijs: Free

- Vrij toegankelijk of besloten ( huur / gratis): Gratis toegankelijk

- Een paar foto's

photo48.jpg

Er is verder geen ruk aan. :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

was vd week ff op visite in Oosterhout,(Overbetuwe) bij me collega,er werd 's-midddags gebeld aan deur; de buurman.van wie die VETTE:whistle:jeep was?uh,van mij dus,hoezo?buurmans mega opgewonden,erin,eronder,klep open,zoiets hadtie nog niet van dichtbij gezien(gewoon 4.2 YJ van '87.op 33ers::),ga je wel eens het terrein in,ja tuurlijk,ja modder enzo bedoel ik eigenlijk..........,uh weet jij modder enzo?ja 5min rijden van hier.

Ik keek me maat aan,die zag het wel zitten,magtie vies worden?vroeg hij.YEP,GRAAG!,waar wachten we nog op?instappen.

ik verwachtte een of ander vochtig fietscross veldje..................,NIET DUS!!

Bulten,kuilen,gaten met water(snorkeldiep:yes:!)smalle steile paadjes omhoog/naar beneden,en verder modder,bagger en wat blubber:rolleyes:(het had wel geregend),en voor de winch-boys:hele terrein is omgeven door bomen,dus grond anker mag thuis blijven. het is volgens zeggen een ouwe grondstort van de gemeente en is vrij toegankelijk,4x4 rijden wordt er gedoogt,mits je er geen zooitje maakt en/of verniellingen aanricht?!is me verteld door me maat en stel plaatselijke modderboys.

Kon het nie ff checken,waren pas 21:30u uitgejeept en gemeentehuis was toen al dicht:lol:.

Naam: het zwarte land

plaats: Ressen(Oosterhout/Over Betuwe)

terreingesteldheid: zie boven!

route: A15> Nijmegen,afrit Oosterhout,boven Rechtsaf(>O'hout)

op 1e rotonde(thv totalpomp) ga je Linksaf,weg volgen tot je over

"snelweg"(=N325)komt,gelijk 1e weg Rechtsaf,

deze weg rij je km.tje op,kom je vanzelf in scherpe bocht(naar rechts)in

deze bocht ga je Linksaf zandpad op(=zwarte weg)dit hobbel je af,aan het eind ga je Links en dan sta je op/in het zwarte land.

leuke plek voor gezellie JF meeting oid?!en als je er heen gaat,doe ff pm,ik ga zeker mee als ik tijd heb.:B:bye1: groet Scaan(en sorry voor geen foto's,was te druk met modder,maybe next time!?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

leuk terreintje gevonden bij kennissen waar ik op bezoek ben...........de woestijn van dubai ( richting Oman ).....Zijn er van de week met de TJ even in gegaan en hebben wat aan sandduning (?) gedaan...... Voor een ieder die ooit deze kant opgaat: WAANZINNIG ( wist niet dat het zo lang kon duren voor het kantelpunt bereikt werd.......). Heb er wat foto`s gemaakt maar krijg ze helaas niet vanuit mijn afbeeldingen ingevoegd.

Terrein:- mega fijn zand ( graven is niet zo erg ,...het valt zo van je schoppie af en je skidplate loopt vanzelf weer leeg...;-)

- toegang ook gratis...(niemandsland)

- hulp is soms aanwezig en zal komen informeren of je vast zit of gewoon vast staat....( thank god )

- Neem water mee !!!! ( wat kan dat warm zijn zeg.....)

-let op bij erg hoge bergjes,.....stijl naar beneden is eerder regel dan uitzondering ;-)

Kortom.....een gave ervaring rijker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

had gelezen op modderpoel.nl dat er 40 kiepwagens zand is gestort op landsard bij eindhoven. dus heb ik gisteren ff een kijkje genomen. wat mij opviel toen ik landsard opreed. dat de toegangspoort verplaatst is. de toegangspoort ligt nu 50 mtr van de openbare weg af. daarna reed ik wat verder. en zag dat het gat in het rechterpad als je het terrein oprijdt dicht gestort is. een stuk verder is het hoofdpad wat in het bos naar de openbare weg waar de slagboom staat. ook dat lange gat is dicht gestort op last van de brandweer. maar daarvoor in de plaats zijn 3 paden in bulten veranderd. want er was ergens anders op de verkeerde plaats in de gemeente 40 kuub zand gestort. en dat moest weer verplaats worden. maar de gemeente wist niet waarheen. totdat er een slimme ambtenaar opstond en zei. dump het op 4x4 terrein landsard. dan kunnen de terreinswagens daar nog meer met hartelust spelen. hier onder wat foto's

post-1818-0-70547700-1308595811_thumb.jp

post-1818-0-50765900-1308595959_thumb.jp

post-1818-0-58956500-1308596151_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...