Spring naar bijdragen

uitleg van plaatsen foto's op forum


Beest
 Share

Recommended Posts

laaste tijd veel vragen over het plaatsen van foto's op forum

dus hier een uitleg eerst hier klikken http://www.imageshack.us/

dan uitlegvoorplaatsenfoto13sx.th.jpg even op plaatje klikken voor groter plaatje

bij rode pijl kan je je foto uitzoeken

vinkje bij groene pijl zetten en op 640x480 zetten

dan bij blauwe pijl op "host it" klikken

dan krijg je een nieuw scherm

ziet er zo uit uitlegvoorplaatsenfoto8gx.th.jpg even op plaatje klikken voor groter plaatje

met "Thumbnail for forums (1)" (paarse pijl) kan je een "klikbaar" plaatje maken zoals hier boven

de tekst selecteren en dan hier direct op forum plaatsen

[URL=http://img124.imageshack.us/my.php?image=uitlegvoorplaatsenfoto8gx.jpg][IMG[/color][color="#cc33cc"]http://img124.imageshack.us/img124/2363/uitlegvoorplaatsenfoto8gx.th.jpg[/IMG][/URL]

ik zelf gebruik altijd die bij de zwarte pijl, tekst selecteren en dan hier in forum met rte-image-button.png dit plaatje in forum plaatsen

........zo klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Beest

ik zelf gebruik altijd die bij de zwarte pijl, tekst selecteren en dan hier in forum met image.gif dit plaatje in forum plaatsen

Waarbij ik nog wil opmerken dat je dan in de forum instellingen, in je instellingen scherm, wel voor "Rich Text Editor" moet hebben gekozen. Heb je de standaard editor, dan moet je op "img" knop klikken, de gekopieërde link erachter plakken, en nogmaals op de "img" toets klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Nog simpeler is het om onder "tools "op Imageshack de quickloader te installeren en dan direct je foto te uploaden

voor als je er ervaring mee hebt wel dat doe ik ook. rechtermuisknop en klaar maar als je nog nooit een foto hebt geupload kun je beter simpel beginnen zoals hierboven uitgelegd

bladeren > hostit en plakken die link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Nu lukt het me wel om via imageshack een plaatje te plaatsen, maar als ik hem test door erop te klikken (in het uiteindelijke bericht) dan word deze niet vergroot. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

De onderstaande plaatjes van Fr-ed, theo-cj7 en ratteplaag vergroten na het aanklikken, maar die van mij daaronder niet.

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu lukt het me wel om via imageshack een plaatje te plaatsen, maar als ik hem test door erop te klikken (in het uiteindelijke bericht) dan word deze niet vergroot. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

De onderstaande plaatjes van Fr-ed, theo-cj7 en ratteplaag vergroten na het aanklikken, maar die van mij daaronder niet.

Klopt, die plaatjes hebben ze zelf toegevoegd met behulp van de paperclip attach.pngbovenin het textvak.

Probeer het maar eens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[attach]3168[/attach]

En jawel, tis gelukt! Dus ik heb www.imageshack.us dus helemaal niet nodig, rechtstreeks een plaatje uppen vanaf je pc is al voldoende.

Thanks!!

Yup, maar gebruik het niet al te vaak.. plaatjes spammen etc lekker via imageshack (en al die anderen) laten lopen, anders zit je zo aan je max.

Voor serieuze onderwerpen wel zo [rettig idd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

ik ben op m'n pc een artikel aan het opmaken dat ik op dit Forum wil plaatsen

hierin worden veel tekeningen (van Jeeps natuurlijk) verwerkt

deze host ik bij ImageShack waar ik een account heb

de link plak ik in m'n tekst

echter dan zie ik de afbeeldingen niet

als ik een testje op dit Forum maak, dan zie ik ze wel

iemand een idee of ik iets in moet stellen bij ImageShack ?

of zijn de afbeeldingen alleen op dit Forum zichtbaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Imageshack staat 'hotlinken' niet toe, dus hier direct een plaatje bekijken wat op de server van Imageshack staat zou eigenlijk niet moeten kunnen. De link of thumbnail doet het wel. Misschien had je die genomen teon je het wel kon zien?

Het beste (voor de lezer het makkelijkst) wat je kan doen is de foto's op je eigen webspace onderbrengen en van daaruit linken. Of direct uploaden, al is dat gelimiteerd en nu met de huidige serverproblemen misschien niet zo handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...