Spring naar bijdragen

luchtfilter


Jos-Jeep
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Wedet een van jullie of een luchtfilter (4.0) van een rubricon 2003 past op een 4.0 High output uit 1992? Heeft iemand toevallig nog een complete luchtefilter er liggen waar die toevallig niets meer mee doet of die een andere luchtfilter heeft geplaatst? Hij moet compleet zijn (inclusief huis, slangen e.d. bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Wedet een van jullie of een luchtfilter (4.0) van een rubricon 2003 past op een 4.0 High output uit 1992? Heeft iemand toevallig nog een complete luchtefilter er liggen waar die toevallig niets meer mee doet of die een andere luchtfilter heeft geplaatst? Hij moet compleet zijn (inclusief huis, slangen e.d. bye1.gif

De filter zelf is geen probleem, maar de buis loopt anders. Dus een verloopstuk o.i.d. heb je dan wel nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik mis iets? Heb ik een fout gemaakt door een vraag te stellen over overname? Als ik strijd heb gehandeld met een code, sorry daarvoor. Ik ben op zoek naar een luchtfilter en vraag om hulp wink.gif

Ik kan de 26e helaas niety naar Veldhoven komen. Toch wil ik graag passen. Hoe lossen we dit op? Luchtfilters zijn nu niet bepaals dik gezaaid. Het lijkt wel roofgoed :bye2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt geen fout gemaakt.... het begon inderdaad als technische vraag, maar met de vraag wie er nog iets voor je heeft liggen. Een twijfelgeval dus, die nu toch meer op een "gevraagd" topic is gaan lijken. Vandaar dat 'ie nu hier staat, zodat een ieder die iets voor je heeft liggen kan reageren.

Dus geen correctie ofzo, meer het meedenken van het moderatieteam... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...