Spring naar bijdragen

automaat probleem


hvulink
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Hampie ben je al verder met je bak??

sad.gif helaas nog niet! Heb wel uit Amersfoort dus een speedsensor meegekregen die ik er komende woensdag ga opzetten. Weinig tijd gehad en de jeep rijdt zo ook oke! Enige wat ie nu niet doet is lockup. Ben jij je jeep al kwijt?

Groet Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/b]

De automaat doet het weer. Ik had een snelheidssensor al een tijdje liggen om gemonteerd te worden. Bij het zoeken naar waar de bevestigingsplek onder de auto zat bleek bij het volgen van de bedrading dat een stekkerverbinding wel erg vet was en op het blok lag. Na deze gereinigd te hebben doet de automaat het weer als nieuw! Het was de stekker van een celenoid of de speedsensor (die splitsen zich op de bak). Vandaag op en neer gereden naar Hengelo en gewoon helemaal top! Verklaard misschien ook wel waarop de computer geen foutcode gaf.

Hoe dan ook iedereen bedankt voor de reacties/ medeleven! rolleyes.gif

Ik ga weer lekker cruissen van de zomer!

Groet Harold biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

van de week deed het oude probleem zich weer voor. Toch maar de sensor en bedrarding ernaartoe vervange. Zit wrsl. een breuk in de lijn oid! Was wel weer even balen na paar weken goed te hebben gedaan!

Zitten er aan te denken de Jeep weg te doen. Na een vorige Jeep kreeg ik wel spijt, dus voor het definitief wordt maar even wennen of een nog grotere Jeep kopen smile.gif

Groet Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nee; Jeep niet verkocht! Wel van de week de speedsensor laten vervangen en hij rijd dus gewoon weer als nieuw! Had ik veel eerder moeten doen. Klusje was binnen het uur geklaard! Ben nu aan het twijfelen wat ik zal doen. Bij verkoop vorige Jeep had ik er weer 1 na 3 maanden. Eens een Jeep altijd een Jeep is echt wel ergens op gebasseerd!!!! biggrin.gif

Voor diegenen die ook dit probleem hebben; kijk uit naar de speedsensor. Zit verscholen achter de bevestiging van je bedieningshendel; even drie bouten losmaken (wel lastig als ik het zo zag) en vervangen dat ding! Ook uit andere forumoptics kom ik nu eenzelfde oplossing tegen. Heeft even geduurd, maar nu heb ik wel weer het oude vertrouwde schakelgedrag terug!!!

Groet Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...