Magic Posted August 21 Report Share Posted August 21 Beste All, Nieuw op dit forum. Heb indertijd een Jeep Wrangler gehad (tevreden van) en verkocht een tijdje geleden wegens verhuisplannen en trekvermogen. Nu zoek ik een Jeep Wagoneer 1980-1991, 4x4, die behoorlijk kan trekken. Heb reeds verschillende trekvermogen gewichten op het internet gelezen (heel verwarrend moet ik zeggen). Ik zoek er eentje die geremd toch 200 a 2200 kan trekken. Volgens de spec van een Wagoneer 1987 zou dit kunnen. Kunnen jullie adviseren, eventueel eentje weten staan, leden die er eentje verkopen. Ook volgende is belangrijk. wagen zal gereden worden in België. Bedankt Magic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted August 21 Report Share Posted August 21 Welkom! Als je er eentje met Nederlands kenteken op het oog hebt, bij de RDW kan je de trekgewichten van het betreffende voertuig inzien. Het is overigens aan de Belgische autoriteiten of ze deze ongewijzigd overnemen bij invoer.... https://ovi.rdw.nl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts