Paul jeep 5.9 Posted November 20 Report Share Posted November 20 Hallo, ik heb een probleem met de schuif van de verlichting. Zit speling ( slijtage) op. Hierdoor gaat mijn dashboard verlichting aan en uit. Als ik op de schuif druk blijft de verlichting even aan. Ik heb een Europees model jeep zj 5.geassembleerd in Oostenrijk. Zodoende is dit model niet in Amerika of Canada verkrijgbaar. Wie o wie kan mij helpen aan een goed werkende module. Zie foto: alvast bedankt van jullie bijdrage Paul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted November 21 Report Share Posted November 21 Grein Autodemontage heeft veel Grand onderdelen. Je zou de onderdelen lijn ook kunnen proberen. Als je zelf een beetje handige Harry bent, zou je een nieuwe schuif- weerstand in de module kunnen zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul jeep 5.9 Posted November 22 Author Report Share Posted November 22 Beste Ab, bedankt voor je reactie. De module is een gesloten huis, geen schroefjes aan de achterkant. Zelfs Erwin uit Amersfoort is het advies om het om te ruilen. Maar deze units (Europees) zijn moeilijk tot niet te koop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted November 22 Report Share Posted November 22 Ja, dat zou ik ook zeggen als garagist. Repareren van zulke delen is meestal te duur als je dit bedrijfsmatig moet doen. De ZJ kent veel problemen met solderingen op de printplaten. Goed kans dat het zoiets is. De VIC staat er zelfs bekend om. Overigens kan je de lichtschakelaar unit gewoon open maken.... https://www.jeepforum.com/threads/repairing-headlight-switch-that-causes-dimming-issues-picture-heavy.702703/ https://youtu.be/Wo24YLGSjQQ?si=_HYTh47iEsYbDZJB Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul jeep 5.9 Posted November 22 Author Report Share Posted November 22 Hoi Ab, Deze heb ik ook gezien maar dit is de Amerikaanse uitvoering die open kan aan de achterkant. Wijkt ook af qua model. De Europese niet, is een gesloten module. Ik heb het in mijn handen gehad met Erwin Maasbach van 4x4 uit Amersfoort. bedankt voor je uitleg. Paul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted November 22 Report Share Posted November 22 Heb je een onderdeel nummer? Dat maakt je zoektocht een stuk makkelijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts