Spring naar bijdragen

welke lijm\kit voor vastzetten houten strips op carrosserie


rookie2
 Share

Recommended Posts

hallo forummers,

op mijn cherokee zit een dakrek voorzien van aluminium strips om de lak op het dak te beschermen. 

nou was ik van plan om het dakrek enigzins te "pimpen" door de aluminium strips te vervangen voor houten latjes.  ( ik mis er ook nog 1 dus dan heb ik het ook weer compleet) ik wil echter niet de latjes vastzetten met schroeven want dan heb ik gaatjes in het dak en dus kans op lekkage. Ik ben daarom op zoek naar een goede kit\lijm om de latjes vast te plakken. Heeft iemand ervaring met een goede kit ? en dan vooral met kit wat ook onder spanning goed werkt want het dak loopt aan de voorkant iets af.

 

 

513059608_dak1.jpg

1289555070_dak2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb goede ervaring met Bostik MSR Fast Tack voor het verlijmen van kunststof (imitatie) teak op een schip. Het teak zit er inmiddels al weer 12 jaar op (in weer en wind) en zonder problemen. Wel alles goed vetvrij maken en eventueel een primer gebruiken als het echt goed vast moet zitten.

Welk soort hout wil je gaan gebruiken?


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kapt. Bob:

Ik heb goede ervaring met Bostik MSR Fast Tack voor het verlijmen van kunststof (imitatie) teak op een schip. Het teak zit er inmiddels al weer 12 jaar op (in weer en wind) en zonder problemen. Wel alles goed vetvrij maken en eventueel een primer gebruiken als het echt goed vast moet zitten.

Welk soort hout wil je gaan gebruiken?


 

Kapt.bob bedankt voor je reactie,  ik zal de leverancier eens een mailtje sturen.  

ik zit te denken aan teakhout , en dan afgewerkt met een goede hoogglans laklaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...