Spring naar bijdragen

Dorman Quick Connect


Recommended Posts

Ik ben o.a. mijn radiator aan het vervangen. De onderste slang van de transmissieleiding zat moervast, ondanks dat dit een quick (dis) connect is. Uiteindelijk eruit gekregen. Maar ik vertrouw deze verbinding niet meer, dus ik heb een complete nieuwe slang bij BSautoparts besteld. 

Aan de zijde van de bak zit de leiding vast met ook een quick (dis)connect. Die kwam gelukkig wel goed los. Maar het liefst zou ik dat plastic busje wat de slang op zijn plaats houdt ook maar gelijk vervangen. Iemand een idee wie dit soort (Dorman) production voert? Nog bij BSAutoparts, of Jeepparts en een paar andere Jeeponderdelen leveranciers ook geprobeerd. Gegoogeld op Dorman, er zijn wel wat partijen die onderdelen leveren van Dorman, maar niemand gevonden die de quick (dis) connect onderdeeltjes heeft. . In het ergste geval zet ik de oude terug, ziet er nog redelijk uit. 

 

Iemand toevallig een idee waar ik nog kan proberen, of iemand die een nieuwe heeft liggen toevallig?

IMG_7407.thumb.jpeg.d73a4706ffd4ba1c4f9ef4b430c80722.jpeg

IMG_7406.thumb.jpeg.917c7d6fac3710ed61386529dd4a068f.jpeg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...